Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: اکثر مطالبات دوره گذشته شهرداری زاهدان در دوره جدید پرداخت شده است.

عبدالقادر پربار در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان گفت: شهرداری زاهدان در سال ۹۸، تحولاتی را در بخش اقتصادی و عمرانی و دیگر حوزه‌ها رقم زده که آثار آن در سال جاری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان قبل از شروع به کار این دوره شهری، بدهی‌هایی از جمله حدود ۳ ماه به پرسنل قراردادی و رسمی شهرداری‌ها و ۱۰ ماه به شرکت‌های خدماتی داشت و پروژه‌های شهری نیز به کندی و بسیار کم اجرا می‌شد و بدهی‌های عمرانی دیگری نیز داشتیم.

وی بیان کرد: دردوره فعلی با توجه به برنامه‌های اجرا شده و پیگیری صورت گرفته، در حال حاضر حقوق پرسنل رسمی و قراردادی شهرداری به روز است و پرداختی‌ها به پیمانکاران عمرانی نیز به روز شده اما در حوزه شرکت‌های خدماتی که ده ماه از دوره قبل شهرداری بدهی داشته‌ایم، بدهی به دو ماه کاهش یافته است.

وی با اشاره به این که سال گذشته اولین سال بعد از سال ۸۹ بود که بودجه شهرداری نزدیک به تحقق بود، افزود: بودجه شهرداری زاهدان که ۴۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، محقق شده و حتی ۶۰میلیارد تومان نیز افزون بر این بودجه دریافتی داشته‌ایم.

پربار تصریح کرد: تحقق و افزایش بودجه شهرداری در سال گذشته، نشان‌دهنده قرارگرفتن شهرداری در مسیر درست است و مدیریت درست درآمدها را نیز در پی دارد.

وی ادامه داد: از اول سال ۹۷ عمده اقدامات شهرداری زاهدان مربوط به آسفالت بوده و با وجود افزایش چهار برابری قیمت قیر، حجم کار چهار برابر شده و هم اکنون پنج پیمانکار روکش آسفالت شهرداری زاهدان با بهره‌گیری از دو کارخانه آسفالت خود و دو کارخانه آسفالت بخش خصوصی، در حال عملیات روکش آسفالت در پنج نقطه شهر هستند.

وی در خصوص بودجه پیش بینی شده امسال نیز گفت: برای سال ۹۹،  ۶۰۰میلیارد تومان بودجه برای شهرداری زاهدان در نظر گرفته شده که در صورت تحقق به سایر شهرهای همجوار نزدیک خواهیم شد، البته تلاش می کنیم امسال بتوانیم بودجه مرکز استان را تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان مطالبات معوق سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی شهرداری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند