Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون این مرکز ۳ هزار ماسک را تولید و در میان اقشار مختلف جامعه توزیع کرده است

مهری رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با همکاری دفتر امام جمعه و نیکوکاران ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: به منظور ترویج سنت حسنه نیکوکاری این مرکز برای سلامت جامعه و کاهش شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی مختلفی توسط طلبه‌ها و بانوان جهادگر انجام داده است.

رحمتی تصریح کرد: جدای از تولید و توزیع لباس بیمارستانی،هدایا و بسته‌های غذایی نیز توزیع شده است و همچنین ۱۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی صرف توزیع پک‌های بهداشتی در مناطق محروم قروه شده است.

رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه گفت: با کمک دفتر امام جمعه، حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه به صورت یک ماه در دو شیفت کاری فعالیت جهادی دارد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و جزو نهادهای انقلابی مردمی است و هدف از ایجاد آن کمک به محرومان مناطق زیرپوشش است و حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه دومین مرکز بعد از کامیاران در زمینه حمایت از زنان اقشار جامعه و نیازمندان است.

محمدرسول شیخی‌زاده در ادامه اظهار داشت: در آینده نزدیک فعالیت زنان زیرپوشش کمیته امداد با هدف ایجاد مددکاری اسلامی زیرپوشش این مرکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در قروه است.

وی ادامه داد:کمک‌های مومنانه در کردستان کم‌نظیر است و با کمک‌های مردمی ۷ آشپزخانه در سطح استان فعال است و برای اطعام نیازمندان و به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ غذا در سنندج توزیع می‌شود همچنین تاکنون ۴۳ هزار پرس غذا و ۸ هزار جیره خشک توزیع شده که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: حوزه علمیه قروه ویروس کرونا تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک