Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا خبر داد.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب وارد آمدن ضرر و زیان بسیاری به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به اصحاب فرهنگ و هنر زنجان 5 میلیارد تومان بوده است، گفت: وزار‌تخانه برای حمایت از این کسب و کارها تمهیداتی اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بخشودگی سهم کارفرما در بیمه هنرمندان در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد را خواهیم داشت، افزود: طبق برآورد‌های انجام شده سهم کارفرما بین 600 هزار تا 2 میلیون تومان است که وزارتخانه نسبت به بخشودگی آن اقدام می‌کند.

علیمحمدی از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا خبر داد و گفت: نظر به درخواست فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت ثبت و ویرایش اطلاعات متقاضیان را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) برای هر سه رسته تمدید کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح بهارانه کتاب و اجرای آن به مدت 10 روز خبر داد و گفت: در زنجان 6 کتابفروشی مجری این طرح هستند.

وی تصریح کرد: «پاتوق کتاب زنجان»، «شهر کتاب زنجان»، کتابفروشی «منهاج» با مدیریت، «کتابکده فرهنگ»، «کتاب‌شهر خرم‌دره»، «کتاب بهمن ابهر» مجری این طرح هستند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ استان زنجان زنجان رسانه علیمحمدی طرح متقاضیان کتاب کمک فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر