Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:25:02 GMT

مراسم احیا در سه نقطه ایلام به صورت محدود برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۱۴۲

مراسم احیا در سه نقطه ایلام به صورت محدود برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در نوزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به این موضوع که مراسمات مربوط به شب‌های قدر به صورت محدود و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: بر این اساس سه نقطه از جمله مصلای شهر ایلام، مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) و صحن امامزاده علی صالح (ع) در صالح آباد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تصمیمات مقدماتی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است اما تصویب نهایی منوط به نظر ستاد کروناست.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و در این راستا از مسئولان بهداشتی تقاضا داریم در راستای جلوگیری از انتشار کرونا غربالگری و تب سنجی در ورودی‌های اماکن مورد نظر صورت گیرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: روزه دارانی که در این مراسم شرکت می‌کنند لازم است با حفظ فاصله گذاری اجتماعی وسایل بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش، مواد ضد عفونی کننده و زیرانداز به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در مناطق و شهرستانهایی که در آنها وضعیت سفید اعلام شده از این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی به همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام اشاره کرد و گفت: تولید الکل در دانشگاه ایلام آثار و برکات خوبی را به دنبال دارد و همین همدلی می‌تواند کشور را در راستای تحقق اهدافش یاری کند.

کد خبر 4922294

منبع: مهر

کلیدواژه: شب احیا امام جمعه ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله کمک به نیازمندان بیرجند ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز