Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:29:16 GMT

حمله ملو به کیه‌لینی با یادآوری یک بازی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۳۳۰

حمله ملو به کیه‌لینی با یادآوری یک بازی +عکس

بازیکن برزیلی بار دیگر مدافع تیم فوتبال یوونتوس را مورد خطاب قرار داد.

به گزارش مشرق، فیلیپه ملو، بازیکن برزیلی با اشاره به برتری با لباس گالاتاسرای مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به درگیری لفظی با جورجو کیه‌لینی، مدافع بیانکونری ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

بالوتلی از خجالت کیه‌لینی درآمد

 اخیرا جورجو کیه‌لینی  به انتقاد از رفتار فیلیپه ملو و ماریو بالوتلی پرداخته بود و این 2 بازیکن که سابقا جنجال‌های زیادی در کارنامه خودشان داشتند، او را پاسخ‌های سنگین بی‌نصیب نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلیپه ملو در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی به شکست یوونتوس در سال 2013 مقابل گالاتاسرای اشاره کرده و با انتشار  موزیک مشهور «Bye Bye Baby»، دوباره به کیه‌لینی حمله کرد. فیلیپه ملو یکی از 2  بازیکنی بود که کیه‌لینی در زندگی نامه جدیدش که قرار است در  سه شنبه منتشر شود، از  او به عنوان«بدترین بدترین‌ها» یاد کرده است.

این تصویر مربوط پیروزی یک - صفرگالاتاسرای مقابل یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در  سال 2013 است که منجر به حذف بیانکونری از این جام شد.  ملو در توضیح  این تصویر نوشته است: «من هنوز از آن بازی لذت می‌برم!»
 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس فوتبال فیلیپه ملو گالاتاسرای یوونتوس کیه لینی فیلیپه ملو کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!