Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جامعه هتل‌داران لرستان می‌گوید: هیچگونه حمایتی از هتل‌داران این استان نشده است.

علی‌اکبر فکوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا و تعطیلی مراکز گردشگری، هنوز از هتل‌داران لرستانی حمایتی نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود بعید می‌دانم تا پایان سال هم اتفاق خاصی رخ دهد و هتل‌داران گرفتار شده‌ و نمی‌دانند چکار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکوری با بیان اینکه کرونا ضربه مهلکی به گردشگری زده است، تاکید کرد: لطمات این ویروس به لرستان بیشتر بوده و کسی درک نمی‌کند که ما چه مشکلاتی داریم.

رئیس جامعه هتل‌داران لرستان با اشاره به اینکه نمی‌دانیم کارگران را چکار کنیم؟ افزود: تامین اجتماعی در این ایام کرونایی‌ می‌تواند برای بیمه، نیمی از سهم کارفرما را نگیرد تا بتوانیم بیمه کارگران را پرداخت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مسئولان استان به‌طور جدی از ما حمایت کنند، تصریح کرد: علاوه بر همکاری در بحث بیمه، تعویق سه ماهه تسهیلات به شش ماه افزایش یابد تا در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

فکوری یادآور شد: پیک مسافرت به لرستان، فروردین است که دو سال پیاپی سیل و کرونا لطمات جبران‌ناپذیری به هتل‌داران وارد کرده و ادامه فعالیت با این شرایط برای ما دشوار است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان اضافه کرد: اگر می‌خواهیم لرستان مقصد گردشگری شود که البته کار دشواری است باید مسئولان به‌طور جدی واحدهای فعال این بخش را حمایت کنند.

این مسئول افزود: سرمایه‌گذار وقتی زیر فشار قرار گیرد، مجبور است واحدش را تعطیل یا تعدیل نیرو داشته باشد و این کار باعث بیکار شدن ده‌ها نفر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کروناویروس همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • افرادی که در کودکی محبت ندیده‌اند، این ۷ ویژگی را دارند
  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • ضرورت حل مشکلات بیمه ای بیماران تالاسمی
  • افرادی که در کودکی محبت ندیده اند این ۷ ویژگی را دارند
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع