Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اشکانی با بیان اینکه هر قانونی در هنگام تدوین و اجرا، مخالفان و موافقان متعددی دارد، به خبرنگار مهر گفت: تجربه ثابت کرده هرگاه قانونی در عرصه های گوناگون وضع می شود، مخالفان و موافقان مختلفی دارد که هر دسته مطابق با اهداف و خواسته های خودشان به آن قانون واکنش نشان می دهند.

وی تصریح کرد: در بحث چرخه انتخابی تیم ملی کشتی نیز اینگونه است و مطمئنا از مرحله تدیون تا اجرا، موافقان و مخالفان فراوانی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهالی کشتی و قهرمانان و پیشکسوتان گرفته تا خود ورزشکاران و حتی رسانه ها، جمع بندی و نقطه نظرات خود را در خصوص چرخه انتخابی دارند. در نتیجه ایجاد مشکل در آغاز اجرای چنین قوانینی، واقعا طبیعی و ناگزیر است.

نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۰۵ بوداپست ادامه داد: ما اگر ادعای عدالت محوری و احقاق حق کشتی گیران تا رسیدن به ترکیب تیم ملی را داریم، باید به هر شکل ممکن به اجرای چرخه انتخابی بپردازیم. حتی اگر برخی از افراد با این موضوع ناراحت باشند. خوشبختانه رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی از قهرمانانی هستند که خودشان طعم رقابتهای انتخابی و رسیدن به سطوح بالاتر در این مسیر را چشیده اند و می توانند به خوبی در این عرصه نظر دهند.

اشکانی ادامه داد: به عنوان مثال مصاف انتخابی بین علیرضا دبیر و محمد طلایی و همچنین پیکار حمید سوریان با حسن رنگرز را هیچکس فراموش نمی کند. در نتیجه ما هم باید به جوانان و کشتی گیران مستعد خودمان فرصت عرض اندام دهیم تا آنها هم روزی مثل قهرمانان جهان و المپیک برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه نباید کاری کرد که با اجرای چرخه انتخابی، اقتدار و تحکم سرمربی کاهش یابد، گفت: اینکه چرخه انتخابی باید طبق یک قانون مدون اجرا شود، هیچ تردیدی نیست، اما باید کاری کرد سرمربی و اعضای کادر فنی هم نقش و جایگاه مشخصی در تصمیمات داشته باشند. بطوریکه انتخاب ملی پوشان، هم از طریق چرخه انتخابی و هم با نظر کادر فنی صورت گیرد.

وی در واکنش به این مساله که چرخه انتخابی تیم ملی با توجه به حواشی کنونی به سرانجام خواهد رسید یا خیر، گفت: مهمترین عامل در شکل گیری و تدوین یک قانون نظیر چرخه انتخابی کشتی، تعامل، همفکری و همدلی است. اینکه در این میان چند گروه مخالف، با توجه به اهداف و نظریات خود بر خواسته شان پافشاری کنند، هیچ قانونی شکل نخواهد گرفت. طبیعتا باید تمامی ارکان تصمیم گیرنده دور یک میز بنشینند و در نهایت با اجماع و همفکری به یک قانون واحد و مشخص برسند.

اشکانی در پایان به برخی حواشی و شایعات اشاره کرد و گفت: به نظر من طرفین این موضوع برای تدوین و بررسی چرخه انتخابی باید در جلسات مختلف حضور یابند و حرف و نظر خود را رودررو به یکدیگر بزنند. اینکه مدام از همدیگر پیغام ببرند و بیاورند، مطمئنا در این میان حرف ها تغییر می کند و به سوء تفاهم و مشکل ختم می شود. متولیان کشتی و سرمربیان تیم های ملی باید رودرروی یکدیگر حرف بزنند و در نهایت به اجماع کلی برسند، چراکه، پیغام و پسغام دادن در این مورد، چیزی به جز حاشیه و منفی بافی بوجود نخواهد آورد.

کد خبر 4922327 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اشکانی فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال فوتسال احمد سعادتمند فیفا چرخه انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!