Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا از افزایش خودکشی در بین تفنگداران دریایی آمریکا بویژه شرکت کنندگان در جنگ علیه عراق و افغانستان خبر داد. تاریخ انتشار: 09:20 - 22 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۷۵۲

خبرگزاری میزان- بنابر گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، متیوهو فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا با اشاره به «جراحت اخلاقی ناشی از احساس گناه» در بین تفنگداران دریایی گفت: براساس اطلاعات کهنه سربازان، حدود 30 درصد از کهنه سربازان آمریکایی اقدام به خودکشی کرده‌اند و میزان خودکشی در بین کهنه سربازان در عراق و افغانستان حدود 10 برابر بیشتر از موارد خودکشی در بین غیرنظامیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیو افزود: مشکل به هنگام حضور کهنه سربازان در میدان جنگ واضح نیست اما با بازگشت آنها به کشور افزایش می‌یابد و فرد از کابوس و قطع روابط شخصی با خانواده و جامعه و ناتوانی در خوابیدن رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: حدود 6200 نفر از نیروها بین سال‌های 2014 تا 2017 میلادی اقدام به خودکشی کردند و این آمار رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: جان باختن بیش از 350 پناهجوی افغانستانی در مرزهای ترکیه  اخراج "مهاجران" از آلمان در ۹ ماه امسال شش میلیون یورو هزینه داشته است اوضاع اسف‌بار و تکان دهنده 6000 کودک مهاجر در یونان اثرات منفی کرونا بر اقتصاد افغانستان

هیو گفت: 6000 هزار مورد خودکشی نیروهای ارتش از سال 2008 میلادی روی داده است و مشکل این است که توجه کافی به وضعیت روحی و روانی 70 درصد نیروهای ارتش نشده است.

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودکشی افغانستان تفنگداران دریایی کهنه سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در طول جام ملت‌های آسیا یک گردنبند خاص به گردن داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردنبند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردنبندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد. در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود کهنه شدن این گردن‌بند و پاره شدن بخشی از زنجیرش، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ