Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به عدم امکان برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه به دلیل بیماری کرونا، گفت: 10 هزار بسته افطاری ساده در میان نیازمندان گنبدکاووس توزیع شد.

صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس در راستای کنترل و مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر جامعه از ابتدای شیوع بیماری آغاز شده و تا پایان شکست این بیماری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تلاش کردیم در هفته‌ها و ماه‌های گذشته در انجام رسالت‌های قانونی و شرعی خود در قبال مردم شریف شهرستان گنبدکاووس کوتاهی نکنیم.

وی با بیان اینکه با همدلی صورت گرفته میان اداره اوقاف و امور خیریه با نهادهای انقلابی همچون سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، نهاد امامت جمعه و تشکل‌های دینی و انقلابی اتفاقات بسیار خوبی در مسیر کنترل و مقابله با کرونا رخ داد، افزود: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت به مردم در این برهه حساس نیز شرمنده نشدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی «اسراء» به پیشنهاد و ابتکار این اداره برکات بسیاری را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف پیشگیری از موازی کاری میان نهادهای انقلابی و مردمی و هم‌افزایی توان برای حرکت در مسیر کمک به مردم و به ویژه نیازمندان بوده است.

محبی با اشاره به اینکه اجرای طرح «برکت سفره» و توزیع بیش از 30 هزار قرص نان میان نیازمندان یکی از اقدامات مهم این قرارگاه بوده است، گفت: راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان و اجرای موسیقی در بلوک‌های ساختمانی سطح شهر از دیگر اقدامات این قرارگاه در ایام شیوع کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم پایان گرفتن بیماری کرونا تا به امروز امکان برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه مهیا نشده است، ادامه داد: به همین منظور تعداد 10 هزار بسته افطاری ساده را تهیه و در میان نیازمندان شهرستان توزیع کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پس از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» نیز در این راستا وارد صحنه شدیم، تصریح کرد: تاکنون چندین بار اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در برهه‌های مختلف زمانی کرده‌ایم که در آخرین مرحله تعداد 540 بسته غذایی را میان نیازمندان توزیع کردیم.

محبی با تقدیر از همکاری و همراهی صمیمانه هیئت امنای آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح‌های مذکور، اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه به همراه هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و البته قرارگاه فرهنگی اسراء قطعا تا شکست نهایی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت افطاری ساده بیماری گنبدکاووس رئیس اداره اوقاف امور خیریه شهرستان گنبدکاووس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس میان نیازمندان افطاری ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری