Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:57:18 GMT

زنجان در زمینه صدور جواز تاسیس در کشور رتبه نهم را دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۳۰۹

زنجان در زمینه صدور جواز تاسیس در کشور رتبه نهم را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ناصر فغفوری، به صدور جواز تاسیس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک هزارو ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در استان زنجان صادر شده که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۳۵ درصد رشد دارد و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی طرح‌های صنعتی برای ۱۷ هزار و ۶۶۴ نفر اشتغالزایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طی سال ۹۷ حدود ۷۶۶ مورد جواز تاسیس در استان زنجان صادر شده بود و حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌های صنعتی بالغ بر ۸۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: به وضعیت موجود استان در زمینه صدور جوازهای تاسیس اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲ هزار و ۲۱۷ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴۰ هزار میلیارد ریال است و اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها ۶۲ هزار نفر است.

فغفوری با بیان اینکه بیشترین میزان مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی است، ابراز کرد: سهم استان زنجان از شمار صدور جوازهای تاسیس در کشور، چهار درصد و از میزان سرمایه‌گذاری، سه درصداست.

وی تاکید کرد: استان زنجان در زمینه صدور جواز تاسیس در کشور، رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4922337

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری اشتغال ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله مواسات کمک به نیازمندان بیرجند جهش تولید استان زنجان جواز تاسیس صدور جواز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس

سردار آزمون از تاسیس آژانس هواپیمایی خود خبر داد.

طرفداری | سردار آزمون وارد کسب و کار جدیدی شده است.

سردار آزمون بازیکن ایرانی باشگاه رم، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از کسب و کار جدید خود خبر داد. آزمون یک آژانس هواپیمایی تاسیس کرده است تا کنار فوتبال خود، به مدیریت این مجموعه هم رسیدگی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند