Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته ۲۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در این مراسم بابیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت توفیق الهی است گفت: تعداد شهدایی که در ماه مبارک رمضان جان‌فشانی کرده و با ایثار خود آسمانی شدند بسیار بالا است و این مراسم به‌منظور تجلیل از فداکاری این عزیزان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهور افزود: گروه بزرگ مدافعین سلامت پس از شیوع ویروس کرونا ایثاری از جنس فداکاری ایثارگران عزیز بروز دادند و برخی از آنها نیز در مسیر حفظ سلامت ملت ایران جان خود را از دست دادند و مراسم امروز بزرگداشت این عزیزان نیز محسوب می‌شود. ما قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت هستیم و امیدواریم که خداوند متعال آنها را با شهدای ماه مبارک رمضان و شهدای کربلا محشور کند و هم‌نشین امیرالمومنین علی (ع) در آخرت باشند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به مکان برگزاری مراسم گفت: منطقه لویزان ۱۶۳ شهید دارد که برخی از آنها در امامزاده ۵ تن لویزان به خاک سپرده‌شده‌اند و یاد و خاطره این شهدای عزیز را نیز در این ماه مبارک گرامی می‌داریم.
حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد نیز در این مراسم بابیان این‌که مراسم امروز باهدف تجلیل و یادبود شهدای دوران دفاع مقدس، ایثارگران جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت برگزار می‌شود گفت: اعتلای شعائر دینی و مذهبی ما منوط به ایثار و فداکاری شهدای عزیز است، اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا جمعی از هم‌وطنان عزیز جان باختند و در میان آنها برخی اعضای جامعه بزرگ ایثارگری و والدین معظم شهدا نیز به رحمت الهی پیوستند.  
وی ادامه داد: ازاین‌رو مراسم بزرگداشتی با توجه به اقتضائات این ایام به‌صورت مجازی به‌منظور تجلیل از ۷۰۰۰ شهید ماه مبارک رمضان، ایثارگران و کارکنان بنیاد جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار می‌شود، از خداوند متعال مسألت داریم که روح بلند این عزیزان را با صاحب این ایام حضرت علی (ع) محشور کند و به خانواده‌های درگذشتگان صبر و اجر عطا کند.
گفتنی است مراسم «بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت» به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تلاوت قرآن کریم توسط استاد احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و مداحی امید معنوی خواننده آیینی کشورمان برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای سلامت ماه مبارک رمضان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود