Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: تا به امروزآموزش‌های مهارت افزایی 109 زن سرپرست خانوار لرستانی آغاز شده که برای تمامی این افراد حامیان مناسبی پیداکرده‌ایم که با کمک آنان به راحتی محصولات این افراد تولید و به فروش می‌رسد.

 علی نادر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از برنامه‌های وزارت کار برای حل مشکلات این قشر از جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح به صورت ملی به جهاد دانشگاهی کشور واگذار شده است، افزود: سهمیه لرستان برای این طرح 170 نفر است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان بیان کرد: برای اجرای مناسب این طرح سه مرحله شناسایی زنان سرپرست خانوار، ارائه آموزش‌های لازم به آنان و ارتباط دادن آن‌ها با بازار فروش را در دستور کار داریم.

دهقانی با اشاره به اینکه هدف از این طرح تنها ارائه آموزش‌ نیست، تصریح کرد: بلکه به دنبال این هستیم با شناسایی استعداد‌های این افراد و ارتباط دادن آن‌ها با بازار یک شغل همیشگی برای آنان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در حوزه‌هایی مانند قالی‌بافی، ساخت صنایع دستی و پرورش گیاهان دارویی فعالیت خواهند کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان با عنوان کردن این موضوع که تا به امروز در لرستان آموزش‌های 109 زن سرپرست خانوار آغاز شده است، گفت: همچنین برای تمامی این افراد حامیان مناسبی پیداکرده‌ایم که با کمک آنان می‌توانند به راحتی محصولات خود را تولید و به فروش برسانند.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان لرستان درآمد پایدار مهارت سرپرست خانوار جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم