Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:13:08 GMT

کشف ۱۷ کیلوگرم هرویین در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۶۹۴

کشف ۱۷ کیلوگرم هرویین در ملایر

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی شهرستان ملایر از کشف ۱۷ کیلو گرم هرویین و دستگیری دو نفر خبر داد. تاریخ انتشار: 09:52 - 22 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۷۷۲

احمدی فر در گفت‌وگو با میزان گفت: برخورد با سوداگران مرگ و باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی شهرستان ملایر در ادامه از کشف ۱۷ کیلو گرم هرویین در ملایر خبر داد و افزود: دو متهم این پرونده با یک خودروی سواری اقدام به قاچاق موادمخدر کرده بود دستگیر و خودروی آنان نیز توقیف شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی بر این پرونده در جریان است و احتمال دستگیری افراد بیشتر در این ارتباط وجود دارد.      بیشتربخوانید:     محموله ۵ میلیارد تومانی هروئین به پایتخت نرسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ملایر هرویین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل