Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمون‌ها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمون‌ها و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آزمون‌های پایان نیم‌سال جاری این دانشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون‌های پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می‌شود؛ افزود: از آنجا که نمی‌دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استان‌ها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می‌شود.   رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در راستای پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می‌کند هماهنگی‌ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی‌های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش‌های ارزشیابی بگذرانند.

زمانی تاکید کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمون‌ها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمون‌ها به نحوی که ذکر شد، برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.   زمانی با عنوان اینکه دانشجویان تمامی اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را می‌توانند از پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir دریافت کنند، افزود: جلسات دفاع رساله و پایان نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال انجام است.   وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواری هستیم دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیم‌سال جاری را به پایان برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور محمدرضا زمانی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور تقویم آموزشی آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است