Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:24:35 GMT

کشف7 میلیارد کالای قاچاق در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۸۲۱

کشف7 میلیارد کالای قاچاق در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 میلیارد و 247 میلیون ریال کالای قاچاق از 7 دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.

سرهنگ "کیقباد مصطفایی" اظهارکرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به 7 دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها 129 کارتن انواع قاشق، چنگال، ملاقه و کف گیر، یک هزار و 250 کیلو گردو، 32 هزار و 64 عدد انواع فندک، 14 هزار و 400 عدد ژیلت، یک هزار و 805 عدد نوشابه انرژی زا و 480 قوطی آبمیوه همگی فاقد اسناد گمرکی بودند، کشف کردند.

مصطفایی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 247 میلیون ریال، برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این راستا 7 متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، بیان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد قاچاق گچساران فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ایسوزو با پژو سه فوتی و ۲ مصدوم به دنبال داشت.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه جمعه شب ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو در تونل پنج محور یاسوج به بابامیدان از سمت نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حادثه که منجر به آتش سوزی پژو ۴۰۵ شده، سه نفر فوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان