Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@11:22:19 GMT

زلزله بوستان‌های جنگلی تهران را فعلا باز کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۹۳۷

زلزله بوستان‌های جنگلی تهران را فعلا باز کرد

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران درخصوص ادامه فعالیت بوستان‌های جنگلی گفت: درهای پارک‌های جنگلی فعلا به روی مردم باز است.

وی ادامه داد: مسؤولان شهرداری تهران و مدیریت بحران شهر تهران در مصوبه‌ای مجوز بازگشایی بوستان‌های جنگلی شهر تهران را صادر کردند تا مردم بتوانند به صورت شبانه‌روزی از این بوستان‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری گفت: از این رو هنوز این مصوبه پا برجا بوده و تا تصمیم گیری مجدد درهای بوستانهای یاس فاطمی، چیتگر، سرخه حصار و لویزان به روی مردم باز خواهد بود.

با توجه به زلزله بامداد روز جمعه، مسؤولان شهرداری تهران درهای بوستانهای جنگلی را باز کرده تا مردم بتوانند برای رعایت مسائل ایمنی و آماده باش در مقابل زلزله به بوستان‌های جنگلی تهران بروند.

این در حالی است که از نیمه اول فروردین سال جاری بوستان‌های جنگلی تعطیل شده و اجازه حضور شهروندان به آنها داده نمی‌شد.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1386923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت بحران شهر تهران زلزله بوستان های جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد

پس از شایعات دربارۀ قطع درختان برای ساخت فرهنگسرا در بوستان لالۀ تهران، بلافاصله ویدیو‌هایی در محل پارک لاله منتشر شد که ۳ خانم و یک فعال محیط‌زیست از شهردار تهران درخواست می‌کنند درختان را قطع نکند.

به گزارش فارس، خبرنگاران از مسئولان شهرداری علت فنس‌کشی را جویا شد که مشخص شد این حریم‌سازی براساس نیاز پارک و بنا به درخواست مردم بعد از برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های متنوع ماه‌های قبل صورت گرفته و برای پروژۀ ایجاد فضای عمومی و آبنما برای زیباسازی بوستان لاله است و قرار نیست حتی یک درخت هم درآنجا قطع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • درخت کشی در تهران
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله