Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:02:56 GMT

برگزاری مسابقه استانی قدر در خانه به مناسبت شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۰۰۶

برگزاری مسابقه استانی قدر در خانه به مناسبت شب‌های قدر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری این استان از برگزاری مسابقه استانی "قدر در خانه" به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خبر داد.

اسحاق آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و دینی بخاطر شیوع ویروس کرونا به منظور ثبت جلوه‌های زیبای عبادت و بندگی در شب‌های قدر حوزه هنری استان اقدام به برگزاری این مسابقه عکس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع این مسابقه شب‌های قدر در خانه است و شرکت برای علاقمندان آزاد است، اظهارکرد: هر شرکت کننده می‌تواند حداقل ۱۰ عکس ارسال کند که عکس‌های ارسالی نباید کمتر از ۳ مگابایت باشد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را به آدرس پست الکترونیکی eshaghaghaei۲۰@gmail.com ارسال کنند.

آقایی تصریح کرد: به هفت نفر برگزیده هر کدام یک لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال جوایز نقدی اهدا می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ است.

وی بیان کرد: این مسابقه عکس با همکاری حوزه هنری استان، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد حوزه هنري شبهاي قدر شب های قدر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.   همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است