Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:01:05 GMT

روابط عمومی‌ها مطالبات مردم در فضای مجازی را رصد کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۲۵۲

روابط عمومی‌ها مطالبات مردم در فضای مجازی را رصد کنند

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: روابط عمومی ها به فضای مجازی رصد داشته و مطالبات مردم در فضای مجازی را به  سمع و نظر مدیران خود برسانند.

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مطالبات مردمی موجود در فضای مجازی را تا جایی که جواب قانونی دارد، مدیران ادارات و دستگاه ها در فضای مجازی پاسخ دهند تا مردم ببینند که مدیران دستگاه ها پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات چون گذشته نگاه ویژه به روابط عمومی داشته باشند و روابط عمومی را به عنوان یک مشاور در دستگاه اجرایی خود برای پیشرفت و توسعه دستگاه مربوطه ببینند، اظهار کرد: در حال حاضر سعی کرده ایم روابط عمومی های ادارات را در بحث اخبار ادارات مربوطه خود به روز رسانی کنیم و ارتباط و تعامل پررنگی با دیگر روابط عمومی ها داشته باشیم.

سلیمانی تعداد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان را ۵۵ دستگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیه این دستگاه ها دارای روابط عمومی بوده و از این تعداد روابط عمومی دستگاه های اجرایی، حمایتی و دانشگاه ها هشت نفر خانم است.

وی اضافه کرد: در صورتی که دستگاه یا اداره ای فاقد روابط عمومی بوده، با توجه به بحث خبرنگاران و کانال های فضای مجازی با مدیر دستگاه یا رابط دستگاه برای پیگیری اخبار ادارات فوق به منظور ارتباط گیری با خبرنگاران فعال کرده ایم.

سلیمانی با تأکید بر تعامل و ارتباط قوی و پررنگ با رسانه ها و خبرنگاران توسط روابط عمومی دستگاه ها افزود: ارتباط گیری و رابطه دوسویه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها موجب برقراری ارتباط هدفمند و مؤثر در جامعه می شود.

وی در پچایان با اشاره به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط عمومي فضای مجازی روابط عمومی ها فضای مجازی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است

سید احمد موالی زاده گفت: یکی از دغدغه‌های اقتصاد دانان اجرایی کردن این شعار است و موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است.

او ادامه داد: هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود. این یک شعار کلیدی هست و همه باید عمل کنیم.

رئیس شورای اداری اهواز می گوید: خوزستان استان صنعتی و تامین کننده مالی کشور است، اما نرخ بیکاری در این استان بالا است. 

موالی زاده گفت: تفکر و فرهنگ کارآفرینی در خوزستان ضعیف است و اکثرا انتظار دارند در شرکت‌های دولتی استخدام شوند.

وی افزود: بسیاری از جوانان حرفه کار ندارند و باید روی این موضوع در تمام زمینه‌ها کار و عملیاتی کنیم تا مشکل اشتغال در شهرستان رفع شود. 

فرماندار اهواز گفت: کار تدریس و کار معلمان بسیار سخت است. شان معلم به خاطر تربیت دانش آموزان بالا است. امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

موالی زاده در ادامه به مساله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: همه ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی موضوع عفاف و حجاب را جدی بگیرند و همکاری کنند. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از نیرو‌های فراجا در اجرای طرح نور عفاف و حجاب افزود: سایر دستگاه‌ها از جمله سپاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه در حال تلاش هستند. با این طرح امنیت اجتماعی ایجاد می‌شود. مساله عفاف و حجاب بسیار مهم و کلیدی است و آغاز آن با اجرای طرح نور را به فال نیک می‌گیریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز به برگزاری آئین‌های ویژه بزرگداشت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: امسال نگاه متفاوتی به دهه کرامت داریم. علاوه بر برنامه‌های و جشن‌های در چند منطقه شهرستان اهواز، در مناطق کم برخوردار کوی علوی و شهرک رزمندگان جشن‌های باشکوه و ویژه‌ای برگزار می‌کنیم. دستگاه‌های اجرایی هر کدام با استفاده از ظرفیت خود به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها کمک کنند.

موالی زاده می گوید: امتحانات نهایی اساسی و در اولویت است. سرنوشت دانش آموزان را رقم می‌زند، لذا نباید مشکلات و کمبود امکانات به دانش آموزان آسیب بزند. سیستم‌های سرمایشی، روشنایی و سایر امکانات باید تا قبل از برگزاری امتحانات آماده شوند. همه دستگاه‌ها در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند.

فرماندار اهواز بر تکریم خانواده معظم شهدای گرانقدر تاکید کرد و گفت: مدلی را سال گذشته در هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهدا برای ادارات و دستگاه‌ها اجرایی کردیم که امسال نیز باید با هماهنگی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۱ و ۲ شهرستان اهواز انجام شود. این حداقل کار برای تکریم خانواده معظم شهدا است که نباید از آن غافل شویم.

موالی زاده با اشاره به پیش بینی هواشناسی و هشدار‌ها برای بارندگی در مناطق مختلف در روز چهارشنبه افزود: همه ادارات و دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند. 

وی در ادامه به مشکلات روستا‌ها در سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز اشاره کرد و گفت: امسال جلسات شورای اداری بخش‌ها نیز با هدف پیگیری ویژه و توجه جدی‌تر ادارات و دستگاه‌ها به مشکلات در سه بخش تابعه شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اهواز گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل همکاری بین بخشی داشته باشند و از هر گونه اقدام خودسرانه بر علیه دیگر دستگاه خودداری کنند. موارد و مشکلات بین دستگاهی را به فرمانداری گزارش دهند. 

موالی زاده می گوید: مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی بدون همکاری نماینده عالی دولت، شهرستان اهواز را ترک نکند تا دچار مشکل نشویم. برخی در گذشته رعایت نکردند که دیگر شاهد آن نباشیم و در صورت تکرار برخورد قانونی می‌شود.

موالی زاده ادامه داد: به گفته وزارت کشور یکی از بهترین انتخابات‌هایی که در کشور برگزار شد انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز بود که با همکاری و پشتیبانی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی به خوبی، سالم و باشکوه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت