Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به منظور بررسی متقاضیان عضویت در این کانون، بررسی وضعیت بازگشایی سالن‌ها و هم‌اندیشی برای نحوه تبلیغات در دوران پسا کرونا، با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

از این بین افرادی که جهت عضویت در این کانون درخواست داده بودند تنها ۳ نفر شرایط عضویت را دارا بوده و پرونده آنها پس از امضای هییت مدیره به بازرس خانه تئاتر برای تایید نهایی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بسترهای حمایتی مستقل برای اعضای کانون دستیاران کارگردان توسط هییت مدیره کانون مورد بررسی قرار گرفت و مساله بازگشایی سالن‌های تئاتر و نحوه تبلیغات تئاتر در دستور کار هییت مدیره قرار گرفت، در ادامه عملکرد اعضای هییت مدیره از زمان تاسیس (آبان ۹۸) تاکنون مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هییت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی