Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:27:15 GMT

آغاز ثبت‌نام جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۵۶۲

آغاز ثبت‌نام جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی

ثبت‌نام سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاریهای علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام در این دوره از جشنواره از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد. از برگزیدگان دوره‌های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده‌اند نیز دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه این جشنواره تماس بگیرند.

طرح‌های قابل پذیرش باید در گروه‌های تخصصی شامل "فناوری‌های شیمیایی"، "مکانیک"، "برق و کامپیوتر"، "هنر"، "معماری و شهرسازی"، "کشاورزی و منابع طبیعی"، "علوم پایه، عمران"،" مهندسی صنایع و مدیریت فناوری"، "مواد، متالورژی و انرژی‌های نو"، "زیست فناوری و علوم پایه پزشکی"، "محیط زیست"، "فناوری‌نانو"، "هوافضا"، "مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات"، "مکاترونیک" و "صنایع دفاعی" باشند.

طرح‌های ارسالی در پنج محور پژوهشی و فناوری "پژوهش‌های بنیادی"، "پژوهش‌های کاربردی"، "طرح‌های توسعه‌ای"، "ابتکار" و "نوآوری" داوری خواهند شد.

 متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارایه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند.

علاوه بر آن از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران زمان ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا پایان تیرماه تعیین شده است.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در ۱۶ گروه تخصصی "فناوری‌های شیمیایی"، "مکانیک"، "برق و کامپیوتر"، "هنر"، "معماری و شهرسازی"، "کشاورزی و منابع طبیعی"، "علوم پایه"، "عمران"، "مهندسی صنایع و مدیریت فناوری"، "مواد، متالورژی و انرژی‌های نو"، "زیست فناوری علوم پایه پزشکی"، "محیط زیست"، "فناوری‌نانو"، "هوافضا"، "مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات" و "مکاترونیک" و در ۵ محور پژوهشی و فناوری "بنیادی"، "کاربردی"، "توسعه‌ای"، "اختراع" و "نوآوری" مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمیwww.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی http://www.irost.org/young  در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره جوان خوارزمی اختتامیه جشنواره بین المللی خوارزمی سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران جشنواره بین المللی خوارزمی جشنواره جوان خوارزمی علوم پایه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد