Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:58:29 GMT

سروش صحت میزبان مسعود فراستی در «کتاب‌باز»

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۵۹۰

سروش صحت میزبان مسعود فراستی در «کتاب‌باز»

سام کلانتری در برنامه «کتاب‌باز» امشب از مستندسازی می‌گوید.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ امشب دوشنبه ۲۲ اردیبهشت مسعود فراستی برای سومین بار در ویژه برنامه‌ی «کتاب‌باز» در ماه رمضان، به عنوان کارشناس کتاب حضور خواهد داشت. این نویسنده و منتقد سینما در ادامه‌ی مبحث قسمت‌های پیشین این برنامه‌های تلویزیونی، درباره‌ی مرگ مولف صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروش صحت در بخش دیگری از «کتاب‌باز» میزبان سام کلانتری خواهد بود.این مستندساز که سال گذشته برای فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» سیمرغ بلورین بهترین مستند جشنواره‌ی فیلم فجر را دریافت کرده بود، در گفت‌گو با صحت از اهمیت پژوهش در ساخت مستند خواهد گفت.
ویژه‌ برنامه‌ی «کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، در ایام مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه‌ی نسیم می‌رود. این برنامه در ساعات ۴، ۹ و ۱۳ بازپخش می‌شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه کتاب باز مسعود فراستی سروش صحت کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی پروژه، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ملقب به آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی بپردازد؛ ضمن اینکه فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند «سینماحقیقت» حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسایل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفت‌وگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسایل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود و تلاش می کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

کد خبر 6089110 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست