Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با ابلاغ ستاد مدیریت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در استان، مراکز اقامتی و گردشگری استان اردبیل از روز گذشته مجاز به بازگشایی مراکز خود شدند.
او تصریح کرد: به استثنای مراکز آبدرمانی استان، مراکز گردشگری و اقامتی در سطح استان اجازه شروع فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند که در این زمینه نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: فعالیت این مراکز تحت نظارت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، جامعه مراکز اقامتی استان و شبکه بهداشت استان خواهد بود.
فلاحی از برخورد با واحد‌های متخلف در این زمینه خبر داد و افزود: در صورت مشاهده مواردی مغایر با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، برخورد قانونی با مراکز اقامتی و گردشگری متخلف صورت خواهد گرفت.
او در مورد بازگشایی مراکز آبدرمانی گفت: مجوز فعالیت مراکز آبدرمانی نیز پس از تصویب در ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ابلاغ خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌های استان از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کرده و که این اقدامی شایسته بود و امیدواریم با از سرگیری فعالیت این مراکز بخشی از خسارات ناشی از کرونا در این واحد‌ها جبران شود.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز اقامتی بیماری کرونا مراکز گردشگری پروتکل بهداشتی استان اردبیل میراث فرهنگی مراکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.   او با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد.    وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر اینکه باید رفاه و امنیت گردشگران در اولویت باشد، بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند