Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات بوکس گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: بخشی از این کمک ها برای تهیه ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و اقلام بهداشتی و پیشگیرانه در بسته هایی به ارزش یک و نیم میلیون ریال اختصاص یافت که همه آن ها بین نیازمندان توزیع شد.

 علی بیانی اظهار داشت: توزیع هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، توزیع صد دست لباس بچه، توزیع روزانه ۳۰۰ قرص نان و توزیع ۲ هزار جفت دستکش و ماسک، از دیگر کمک های بوکسورهای گلستانی برای کمک به مهار کرونا بود که بخش عمده آن ها در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای گلستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی کردن خانه ها و کوچه و خیابان های مناطق حاشیه شهرها، از دیگر تلاش های مشتزنان گلستان در شرایط کرونایی بود که روند توزیع این کمک ها همچنان نیز ادامه دارد.

 گلستان ۸۰۰ مشتزن دارد

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون بوکس گلستان همدلی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون بوکس گلستان همدلی ویروس کرونا فدراسیون بوکس گلستان همدلی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی