Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:56:41 GMT

تماس البرزی‌ها با اورژانس اجتماعی ۱۰ برابر بیشتر شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۷۹۹

تماس البرزی‌ها با اورژانس اجتماعی ۱۰ برابر بیشتر شده است

ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: از میان تماس‌های مرتبط با اورژانس اجتماعی در فروردین امسال، همسرآزاری با ۴.۹ درصد تعداد تماس‌ها، کودک آزاری با هفت درصد، اختلافات خانوادگی با پنج درصد و خودکشی با ۶.۳ تعداد تماس‌ها، بیشترین فراوانی را داشته‌اند.

اسدلله حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا تعداد تماس مردم با ۱۲۳ افزایش محسوسی داشته ، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت اورژانس اجتماعی مثل قبل و بدون هیچ توقفی ادامه دارد و نیروهای این بخش  علاوه بر فعالیت‌های معمول خود، نسبت به آگاه سازی عمومی درخصوص پیشگیری از ابتلا به این ویروس و توزیع اقلام بهداشتی بین افراد در معرض ابتلا از جمله کودکان کار و خیابان  اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فرودین ماه  امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد تماس مردم با اورژانس اجتماعی ۱۰ برابر شده بود، بهزیستی استان اقدام به افزایش کارشناسان پاسخگوی ۱۲۳ کرده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر چهار کارشناس در تمام طول شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مردمی هستند.

حیدری اضافه کرد: تعداد تماس مردم در یک روز از فروردین سال گذشته ۱۲۲ مورد بوده که از میان آنها ۲۲ تماس مرتبط و مابقی غیرمرتبط با فعالیت‌های برنامه اورژانس بوده است.

وی تاکید کرد: در یک روز از فرودین امسال هم تعداد تماس با اورژانس اجتماعی ۴۵۰ مورد بوده که  ۶۴ مورد از آنها مرتبط بوده است.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: از میان تماس‌های مرتبط  همسرآزاری با ۴.۹ درصد تعداد تماس‌ها ، کودک آزاری با هفت درصد، اختلافات خانوادگی با پنج درصد و خودکشی با ۶.۳ تعداد تماس‌ها، بیشترین فراوانی را داشته اند.

این مسئول گفت: در حال حاضر شش مرکز فوریت‌های اجتماعی در سراسر استان به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خدمات روانشناسی، مددکاری، حقوقی، درمانی، نگهداری (دختران و زنان)، و ...ارائه می‌دهد.

وی افزود: اقدامات اجرایی صورت گرفته در مراکز فوریت‌های اجتماعی شامل پذیرش، ارائه خدمات تخصصی، ترخیص و پیگیری پس از ترخیص است.

حیدری توضیح داد:  نحوه پذیرش مددجویان به دو صورت خود معرف و ارجاعی بوده که  پس از پذیرش از خدمات تخصصی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همسرآزاري كودك آزاري اورژانس اجتماعی اورژانس اجتماعی تعداد تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲