Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@22:15:50 GMT

حسام‌الدین سراج: صداوسیما از پخش اذانم ممانعت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۸۶۵

حسام‌الدین سراج: صداوسیما از پخش اذانم ممانعت کرد

حسام‌الدین سراج در صفحه شخصی خود با انتشار فایلی تصویری از اذان‌گویی خودش، نوشته و اینکه صداوسیما از پخش آن ممانعت کرده است.

به گزارش ایلنا، حسام‌الدین سراج (خواننده موسیقی ایرانی) که طی روزهای گذشته قطعه «یوسف زیبای حجاز» را به مناسبت ولادت امام حسن (ع) منتشر کرده است، به تازگی در صفحه شخصی خود از ممانعت پخش اذانش توسط صداوسیما خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج در صفحه اینستگرام خود اینگونه نوشت: «این اذان چندین سال پیش به همت دوست عزیز جناب نداف ضبط شد. بدون هیچ ادعا و صرفا به خاطر علاقه به ایمان خالصانه به نشانه‌های توحید و مهرورزی انسان‌ها به یکدیگر و عشق صادقانه به معشوق حقیقی عالم، آن را خواندم. صداوسیما از پخش آن ممانعت کرد، اما امروز خوشحالم که حنجره من نیز توفیق سرودن نوای عشق و ایمان را یافت و در آینده شاید تاثیری معنوی بر دلی بگذارد. به‌رغم مدعیانی که منع عشق کنند/ جمال چهره‌ی تو حجت موجه ماست.»

لینک کوتاه: asriran.com/0033Mr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سراج اذان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب