Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی تورهای فرهنگی مجازی را برای بازدید از این مسجد راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گالف نیوز»، مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی تورهای فرهنگی کنترل از راه دور (مجازی) را در این مسجد راه اندازی کرده است.

 

این اقدام در راستای اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی به کار گرفته شده در امارات برای حفاظت از جامعه در سایه شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسجد شیخ زاید که یک مقصد گردشگری فرهنگی بسیار مشهور در جهان به شمار می آید سالیانه پذیرای بیش از 6 میلیون نمازگزار و بازدیدکننده از فرهنگ های مختلف از سراسر جهان است.

 

از همه موسسه های خصوصی و دولتی در امارات خواسته شده است تا درخواست خود برای استفاده از تور فرهنگی در مسجد شیخ زاید را با ثبت نام از طریق وب سایت این مرکز ارائه دهند.

 

این مرکز همچنین پخش زنده تورهای فرهنگی برگزار شده در مسجد را برای همه بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان اینستاگرامی در سراسر جهان اختصاص داده است.

 

پخش زنده تورهای فرهنگی به زبان های عربی و انگلیس خواهد بود و همه علاقه مندان به بازدید از مسجد شیخ زاید در سراسر جهان می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

هر کسی که در امارات زندگی می کند می داند که مسجد «شیخ زاید» ابوظبی تا چه اندازه منحصر به فرد است اما تنها اماراتی ها نیستند که مسحور شکوه و جلال این مسجد می شوند بلکه بسیاری از گردشگران خارجی هم جذب این زیبایی ها شده اند.

 

گردشگران بین المللی کماکان مسجد شیخ زاید را یکی از شگفت انگیزترین و دیدنی ترین بناهای جهان می دانند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شیخ زاید تور مجازی ابوظبی کرونا تورهای فرهنگی مسجد شیخ زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: همه دستگاه‌ها پیوست مسجدی داشته باشند
  • تقریباً همه ناشران بزرگ در نمایشگاه کتاب حضور دارند
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب