Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:08:31 GMT

رژیم آل‌خلیفه یک همایش مجازی ضد صهیونیستی را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۲۰۶

رژیم آل‌خلیفه یک همایش مجازی ضد صهیونیستی را قطع کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش روز دوشنبه روزنامه فرامنطقه ای « القدس العربی » چاپ لندن، این سمینار قرار بود شنبه شب خطرات حاصل از فرآیند بهبود روابط بین کشورهای عرب ساحل جنوبی خلیج فارس با اسراییل را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت کمتر از نیم ساعت از آغاز سمینار یاد شده مسئولان بحرینی با دست اندرکاران سمینار تماس گرفته و از آنان خواستند فورا و بدون هیچ جر و بحثی سمینار را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« هدیل کمال الدین » مجری سمینار به همین دلیل مجبور شد سخنان میهمانان خود را که شهروند شماری از کشورهای عربی بودند قطع کند و به این نشست پایان دهد.

این سمینار توسط انجمن « جوانان دمکراتیک بحرین»  با همکاری انجمن بحرینی « مقاومت در برابر عادی سازی مناسبات با اسراییل » برگزار شد.

در همین راستا چندی پیش نیز پخش یک سریال تولیدی شبکه ام بی سی عربستان در بحرین که گفته می شود، تصویر گر عادی سازی روابط ریاض با رژیم صهیونیستی است خشم مسلمان را برانگیخت و مدیر اداره رسانه‌های وزارت تبلیغات دولت منامه در واکنش به اعتراضات اعلام کرد: سریال " ام هارون " الهام گرفته از شخصیت " ام جان " بانوی یهودی نیست.

مقامات غزه و گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن محتوای این سریال اعلام کردند که ایده‌های گسترش یافته در سریال یاد شده قضیه فلسطین را زیر سوال برده است.

کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی با اشاره به اینکه سریال "‌ام هارون " که قبل از شروع سریال نوشته‌های عبری را نشان می‌دهد، داستانی از وجود اقلیت‌های یهودی در کشورهای خلیج فارس زندگی یک زن به نام "‌ام هارون " را روایت و وانمود می‌کند که یهودیان از گذشته در این منطقه دارای سرزمین مشخص بوده‌اند و قصد دارد هویت واقعی رژیم صهیونیستی را کتمان و به وجود این رژیم اشغالگر رسمیت دهد.

این موضوع،  اعتراض بسیاری از مسلمانان کشورهای عربی را در پی داشته است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

۱۴۸۷

برچسب‌ها بحرین لندن اسرائیل سریال خلیج فارس ریاض رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین لندن اسرائیل سریال خلیج فارس ریاض رژیم صهیونیستی بحرین لندن اسرائیل سریال خلیج فارس ریاض رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است