Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:45:54 GMT

مشارکت هزار و ۳۰۰ نفر در پویش همدلی مومنانه خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۲۶۳

مشارکت هزار و ۳۰۰ نفر در پویش همدلی مومنانه خراسان جنوبی

سردار مجید شجاع روز دوشنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان برگزار شد گفت: پویش همدلی مومنانه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بین کارکنان نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این پویش ۳۵۵ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم مواد غذایی از جمله برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی، شکر و چای تدارک دیده شده که ارزش ریالی آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: جمع آوری کمک‌ها تا عید سعید فطر ادامه دارد و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این آیین گفت: رزمایش مومنانه یک تمرین الهی است که می‌تواند برای کشور سرنوشت‌ساز باشد.

حجت الاسلام محمدولی عارفی افزود: قطعا آنچه افراد نیت کنند تا به دست نیازمنان برسد مورد پذیرش خداوند بوده و نه تنها ذخیره‌ای برای آخرت بلکه چراغ روشنی برای هدایت همه انسان‌ها است.

وی گفت علیرغم همه مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای جهان به همراه داشت اما این مساله باعث شکوفا شدن  گوشه‌ای از ظرفیت‌های مردم مومن ایران اسلامی شد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این ظرفیت جهان را به شگفتی وادار کرد زیرا با یک اشاره رهبر معظم انقلاب این همه شکوه و عظمت به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همیشه همراه مردم است افزود: یکی از مسائلی که در جریان شیوع ویروس کرونا نمود داشت ظرفیت اطاعت‌پذیری مردم بود که در این رزمایش‌ها نیز مشهود است.

حجت الاسلام عارفی گفت: ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و نشان دهیم کارهای مهمی را می‌توانیم انجام دهیم.

وی این گونه اقدامات را یکی از موارد تقوا دانست و گفت: اگر سایر موارد تقوا هم در جامعه ترویج شود شاهد مدینه فاضله خواهیم بود.

مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا روز شنبه بیستم اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان جنوبی مقام معظم رهبری خراسان جنوبی کمک های مردمی رزمايش پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان جنوبی مقام معظم رهبری خراسان جنوبی کمک های مردمی رزمايش ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان جنوبی مقام معظم رهبری خراسان جنوبی کمک های مردمی رزمايش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی