Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:30:35 GMT

سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در فارس پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۲۶۴

سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در فارس پرداخت شد

ظفر افشون، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته کل مصارف بانکی در استان ۵۱ هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ رشد ۲۸ و چهار دهم درصدی داشته است.
او ادامه داد: در عین حال منابع بانکی بانک‌های استان نیز در سال گذشته ۲۳ و یک دهم درصد رشد داشته و در مجموع نسبت مصارف به منابع بانکی از ۸۲ درصد در سال ۹۷ به ۸۵ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، در خصوص میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی در سال ۹۸ هم گفت: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر اشتغال فراگیر در مجموع یک هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ شد که شامل یک هزار و ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات فراگیر، ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات روستایی دستگاهی و ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات روستایی حمایتی است.
او افزود: این میزان تسهیلات به پنج هزار و ۶۴۶ طرح شامل ۱۹۱ طرح فراگیر، ۲ هزار و ۳۲۳ طرح روستایی دستگاهی و سه هزار و ۱۳۲ طرح روستایی حمایتی تخصیص خواهد یافت.
افشون تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تاکنون سه هزار و ۹۵۹ طرح از طرح‌های مذکور با دریافت ۳۴۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی هشت هزار و ۱۲۱ نفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.
پرداخت افزون بر ۳۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در صنعت و معدن
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، میزان تسهیلات پرداختی در حوزه صنعت، معدن و تجارت این استان در سال ۹۸ را افزون بر ۳۳۷ میلیارد تومان برشمرد و گفت: این تسهیلات شامل بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۴۶ طرح و افزون بر ۲۰۶ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ۳۰ طرح می‌شود.
وی افزود: در بخش کشاورزی نیز جمعا ۶۰ هزار و ۳۷۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان از محل منابع داخلی بانک‌ها و تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد.
جهش ۲ برابری در ثبت سرمایه‌گذاری خارجی
افشون، در خصوص ثبت سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز گفت: به رغم همه موانع و مشکلات، سال گذشته ۱۱ طرح با ۱۸۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان به ثبت رسید و یک طرح نیز به ارزش سه میلیون دلار به علت شیوع کرونا امکان ثبت فراهم نشد.
وی گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی ثبت شده در سال ۹۸ بیانگر جهش ۲ برابری آن نسبت به سال ۹۷ است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی جهش تولید اشتغال زایی اشتغال فراگیر شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی جهش تولید اشتغال زایی اشتغال فراگیر شیراز استانداری فارس فارس تسهیلات بانکی جهش تولید اشتغال زایی اشتغال فراگیر شیراز استانداری فارس فارس میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی