Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:02:01 GMT

آغاز ساخت ۱۰واحد آموزشی در ریگان استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۵۶۰

آغاز ساخت ۱۰واحد آموزشی در ریگان استان کرمان

احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا از جمله این طرح ها را مدرسه ۱۲کلاسه به همت بانک کشاورزی استان در شهرستان ریگان عنوان کرد که این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ساخته خواهد شد که بیش از ۶۰۰دانش آموز از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی افزود همچنین دو مدرسه خیر ساز در مناطق روستایی شهرستان به نمایندگی از ۱۰واحد اموزشی کار ساخت آنها در شهرستان آغاز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش وپرورش استان تصریح کرد:  احداث مدرسه ۴کلاسه خیر ساز در روستای عباس آباد رودشور از دیگر طرحهاست که در زمینی به مساحت ۲۵۰۰متر مربع و با زیر بنای ۲۴۰متر مربع با اعتباری بالغ بر یک ونیم میلیارد تومان اغاز شده است  .

اسکندری نسب بیان داشت : مابقی مدارس در روستاها و بخش گنبکی شهرستان همزمان کار ساخت آنها آغاز که در مهر ماه امسال به بهر برداری خواهند رسید .

مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان کرمان هم در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت : با ساخت این ۱۰واحد آموزشی بیش از ۶۰کلاس درس به مدارس شهرستان ریگان افزوده می شود .

سید محمد واعظی نژاد تصریح کرد: این مدارس به همت خیرین و سازمان تجهیز ونوسازی مدارس استان در روستاها و مرکز شهرستان در حال ساخت است .

وی افزود: در استان کرمان ۴۰درصد مدارس شهرستان مقاوم سازی شده اند و ۲۳درصد  دیگر مدارس استان نیاز به ایمن سازی و مقاوم سازی دارند .

به گفته واعظی نژاد در مهر ماه امسال بیش از ۱۰۰۰کلاس درس به کلاسهای درس استان افزوده می شود .

واعظی نژاد ابراز کرد:  تمامی تلاش ما در شهرستان ریگان برچیدن مدارس غیر استاندارد در این شهرستان است .

وی گفت : در شهرستان ریگان بیش از ۱۰۰واحد اموزشی وجود دارد که ۴۰درصد مدارس این شهرستان غیر استاندارد می باشند .

در شهرستان ریگان بیش از ۱۶۵۰۰دانش آموز در مدارس شهرستان ریگان مشغول به تحصیل هستند.

ریگان در ۲۸۰کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها ریگان کرمان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان کرمان مدرسه سازی ریگان کرمان مدرسه سازی شهرستان ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد