Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@19:43:01 GMT

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۰۵۸۰

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در بندرعباس

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، از پلمپ 10 واحد صنفی در بندرعاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: در پی بازدید بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واحدهای صنفی در سطح شهر 10 واحد صنفی که بیشترین تخلفات را داشتند با حکم مقام قضائی پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این واحدها بیشترین تخلفات را در سال 98 انجام داده بودند که علاوه بر تذکر کتبی،اعمال جریمه و تشکیل پرونده باز اصرار به تکرار تخلف نمودند که توسط بازرسان این سازمان شناسایی و پلمپ شدند.

پیروی منش با اشاره به تکرار تخلف صنفی نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی متخلف عنوان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، اصنافی که تکرار تخلف از قبیل گرانفروشی مرتکب می شوند پلمپ محل کسب و نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی انجام خواهد شد، که این 10 واحد تا اطلاع ثانوی پملپ خواهند بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند و این شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمپ واحدهای صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد