Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، ادهم اسماعیل، نماینده سازمان جهانی بهداشت در عراق اعلام کرد که آغاز کاهش محدودیت‌ها و برداشتن ممنوعیت‌ها به کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در طول یک روز و تعهد شهروندان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی وابسته است.

او گفت: وزارت بهداشت، کمیته بحران پارلمان  (عراق) و سازمان جهانی بهداشت با هشیاری و جدیت نتایج کاهش جزئی محدودیت‌ها و میانگین مبتلایان در روز را پیگیری می‌کنند و بر اساس آن درباره کاهش قیود یا بازکردن سراسری و حتی اعمال مجدد ممنوعیت‌های سراسری تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: بر اساس گزارش وزارت بهداشت عراق با برداشتن برخی محدودیت‌ها شاهد افزایش تعداد مبتلایان در کشور و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه این روند را پیگیری می‌شود افزود: اگر تعداد مبتلایان افزایش یابد محدودیت‌های سراسری و ممنوعیت آمد و شد میان شهر‌ها اعلام می‌شود و در مناطقی که تعداد مبتلایان کاهش یابد ساعات ممنوعیت‌ها در طول روز را کاهش می‌دهیم.

نماینده سازمان جهانی بهداشت یادآور شد که تصمیم گیری نهایی در این باره به عهده کمیته بحران پارلمان عراق است که با توجه به شرایط موجود تدابیر لازم و مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق به ریاست مصطفی الکاظمی دیروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که در ایام عید فطر در سراسر این کشور ممنوعیت رفت‌وآمد برقرار خواهد شد.

الکاظمی در این جلسه تاکید کرد که ویروس کرونا یک جنگ و چالش واقعی است و باید تلاش‌ها برای مقابله با آن افزایش یابد.

نخست‌وزیر عراق با تاکید بر اهمیت افزایش تلاش‌های خودجوش بهداشتی و تلاش رسانه‌ها از طریق پخش توصیه‌های بهداشتی، از همه وزارت خانه‌ها خواست تا در این تلاش‌ها سهیم باشند و همگی به محدودیت‌های پیشگیرانه پایبند باشند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت عراق، تعداد مبتلان به ویروس کرونا در این کشور از مرز ۱۲۰۰ نفر عبور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخست وزیر عراق ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت تعداد مبتلایان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان