Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آرزوی زیبا» فیلم دیگری از علی قوی‌تن پس از ساخت فیلم داستانی «رویای سهراب» است که با انتخاب جمعی از بازیگران کودک و نوجوان در دوماه آخر سال در بیابان و روستاهای کاشان جلوی دوربین رفت و 60 درصد باقی مانده آن دوباره ضبط خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پس از گذشت چند ماه از تعطیلی پروژه‌های سینمایی و سریالی، طی روزهای اخیر برخی فیلمسازان در اولین گام سراغ پروژه‌های متوقف‌مانده خود ناشی از شرایط شیوع کرونا رفته‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه برخی همچنان برنامه‌ریزی مجدد برای آغاز دوباره تولیدات را به روزهای آتی و بهبودی اوضاع موکول کرده‌اند.

با این حال با اعلام رسمی سازمان سینمایی و نیز تأکید صداوسیما بر آغاز دوبار تولیدات سریالی خود، شاهد فعالیت مجدد گروه‌های فیلمساز خواهیم بود که این نیز طبیعتا باید با ایجاد شرایط ایمنی و بهداشتی همراه باشد.

علی قوی‌تن پس از آنکه «رویای سهراب»، فیلمی درباره سهراب سپهری را بالاخره پس از دو سال پیگیری آماده اکران و آن را معلق به بازگشایی سینماها کرده است، آذرماه گذشته مجوز ساخت فیلم جدیدش را دریافت کرد.

«آرزوی زیبا» که مطابق معمول دیگر فیلم‌های قوی‌تن نوشته خود اوست، بهمن‌ماه سال گذشته در لوکیشن‌های بیابانی و روستایی اطراف شهر کاشان جلوی دوربین رفت و گروه تا نیمه‌های اسفندماه کار را ادامه دادند.

این فیلم که برای گروه کودک و نوجوان ساخته می‌شود، از جنس همیشگی فیلم‌های سالیان اخیر قوی‌تن است که در فضای داستانی-هنری و برای این گروه سنی روایت می‌شود. بازیگران این فیلم نیز جمع زیادی از بچه‌های انتخابی و ناباریگر استان اصفهان هستند.

قوی‌تن برای فیلمبرداری «آرزوی زیبا» بازه زمانی 4 ماهه را در نظر گرفته و در این رابطه نزدیک به 40 درصد از فیلمبرداری آن را تا پیش از شیوع کرونا و طی یک ماه و نیم زمان به تولید رسانده است.

براین اساس هم با توجه به لوکیشن‌های دور از شهر و بیابانی که این فیلم دارد، گروه سازنده تصمیم گرفته‌اند احتمالا طی روزهای آینده و بعد از ماه رمضان ادامه فیلمبرداری پروژه را پی بگیرند  تا فیلم در فضای تابستانی کاشان نیز ادامه یابد. ضبط سکانس‌های باقی‌مانده «آرزوی زیبا» همچنان در اطراف این شهرستان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران کرونا فیلمسازی فیلم کودک و نوجوان آرزوی زیبا قوی تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند