Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در سطح استان به صورت رسمی برای حمایت از تیم‌های والیبال و فوتبال استان اعلام آمادگی کرده است.

او با بیان اینکه نام این شرکت خصوصی پس از قطعی شدن حضور در لیگ‌ها اعلام خواهد شد، گفت : براساس هماهنگی‌های انجام شده با سرمایه گذار در فصل آینده رقابت‌های لیگ‌های دست یک والیبال و فوتبال نمایندگان استان کرمانشاه نیز به زمین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،گفت: میزان حمایت مالی این سرمایه گذار از تیم‌های ورزشی کرمانشاه در نشست‌های آتی مشخص خواهد شد.

صابر رحیمی افزود: در طول سال‌های گذشته کرمانشاه از داشتن تیم در لیگ‌های فوتبال و والیبال محروم بود از این رو حضور این حامی اقدام مثبتی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

او ادامه داد: تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم به منظور میزبانی از لیگ‌های فوتبال و والیبال در استان کرمانشاه فراهم است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های کشوری رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳