Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پلیس قدرت و اقتدار خود را از مردم و حمایت آنها دارد، گفت: آماده همکاری و تعامل با جوانان و نهادهای مردمی در راستای اجتماعی کردن تامین امنیت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون شک راهبرد موفقی بود که هر چند کمی دیر اما با ضریب تاثیرگذاری بسیار بالا موجب کنترل نسبی بیماری کرونا در اوج خود شد و توانست کمی تب این بیماری را در کشور پائین بیاورد تا مسوولان بتوانند با فرصتی بیشتر برای تدبیر امور بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نهادهایی که بیشترین نقش را در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی ایفا کرد بدون شک نیروی انتظامی بود که با وجود تلاش‌های بسیار، در اذهان عمومی کمتر به آن پرداخته شد و در حجم سنگین تقدیر از مسوولان و مدافعان وطن توجه کمتری به این عزیزان شد.

از این رو تعدادی از دبیران و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان شهرستان گنبدکاووس با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس ضمن دیدار با وی از زحمات و مجاهدت‌های فرماندهی و پرسنل منطقه انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این دیدار با تقدیر از اقدام سمن‌های جوانان این شهرستان به منظور تقدیر از کادر انتظامی، اظهار کرد: هرچند تمامی همکاران بنده بر اساس رسالت‌های قانونی و شرعی خود فعالیت کرده و می‌کنند اما همین خداقوت و تشکر شما جوانان که نمایندگان مردم هستید می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف به آنها دهد.

محمود علیفر با بیان اینکه اقدامات سمن‌های جوانان گنبدکاووس را در طول دوره شیوع کرونا از همان ابتدا تا به امروز از رسانه‌ها و بعضا به صورت میدانی رصد کرده‌ام، افزود: انصافا فعالیت‌های شما در سطح استان گلستان بی‌بدیل بود و یک قوت قلب و بازوی توانمند برای مدیران شهرستان به شمار می‌رفت.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از همان ابتدا با قدرت در کنار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت و تصمیمات ستاد ملی، استانی و شهرستانی را اجرایی کرد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در گنبدکاووس اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله جلوگیری از عبور و مرور غیرضرور خودروها در مبادی ورودی و خروجی، اجرای دستورات ملی در بسته بودن اماکن تجاری و ... با تلاش اداره اماکن این نیرو و بسیاری از اقداماتی که با درخواست ستاد مقابله با کرونا اجرایی شد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدامات پلیس در سال‌های اخیر اجتماعی محور شده است، گفت: تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت مردم به ویژه نهادها، گروه‌ها و موسسات مردمی و انقلابی برای انجام رسالت‌های خود بهره ببریم و کاملا برای تعامل با جوانان و سمن‌ها در چارچوب قانون و چارچوب وظایف پلیس آماده‌ایم.

گفتنی است در این دیدار خانم‌ها «الهام دهقان» و «الهام امینی» و آقایان «علیرضا دادفر»، «سروش اصغریان» و «مهدی باقریان» به عنوان دبیران سمن‌های پویندگان حیات نوین، بانوان مهرآفرین قابوس، بنیاد فرهنگی طهورا، کانون اندیشه جوان و موسسه آوای جوانان پویا نیز حضور داشتند و هر کدام در دقایقی کوتاه از تلاش و مجاهدت نیروهای خدوم انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی تشکر کردند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس جوانان نیروی انتظامی تقدیر فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس علی فر انتظامی شهرستان گنبدکاووس طرح فاصله گذاری اجتماعی منطقه انتظامی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین