Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:29:58 GMT

بیمارستانی در بلوار ابوذر ساخته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۱۳۶

بیمارستانی در بلوار ابوذر ساخته خواهد شد


رضا عباسی، شهردار منطقه 14 گفت: زمینی به وسعت هفت هزار متر مربع در بلوار ابوذر که متعلق به شهرداری است در قالب مشارکت های مردمی توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران برای ساخت بیمارستان در نظر گرفته شده اما بخشی از کارهای ثبتی، حقوقی و املاکی این زمین باقی مانده که سازمان املاک پیگیر انجام آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 14 با اشاره به فقدان یک بیمارستان شاخص در منطقه و سرانه درمانی دو دهم متر مربع به ازای هر نفر در این منطقه، ادامه داد: در منطقه 14، بیمارستان «بعثت» در محدوده شهرک های نظامی قرار دارد و بیمارستان «مردم» نیز کوچک و قدیمی است و کفاف جمعیت بالغ بر 500 هزار نفری منطقه را نمی دهد، بنابراین ضرورت دارد که این بیمارستان ساخته شود تا سرانه درمانی منطقه تا حدودی افزایش پیدا کند. شهرداری منطقه پیگیری خواهد کرد تا این پروژه امسال اجرا شود.

عباسی در خاتمه یادآور شد: اگر بتوان قرارداد ساخت بیمارستان را از طریق سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران پس از حل مشکلات حقوقی زمین، به جایی رساند، عمیات ساخت این پروژه آغاز خواهد شد. برای ساخت این بیمارستان با چند نفر از پزشکان مشهور ارتباط گرفته و تلاش شده که تمام کسانی که سال هاست در این منطقه خدمات پزشکی ارائه می دهند در ایجاد و فعالیت این بیمارستان مشارکت داشته باشند.

در صورت حل مشکلات حقوقی زمین ذکر شده، این بیمارستان توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران مشارکت ها واز طریق مشارکت های مردمی ساخته خواهد شد تا به افزایش سرانه درمانی منطقه 500 هزار نفری 14 کمک کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد