Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: من می‌توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در صربستان به «استاد کسب جام» مشهور است پس از برکناری از هدایت تیم ملی ایران در زادگاه خود «پودگوریتسا» مشغول استراحت است و به نوشته رسانه‌های لهستانی،‌ گزینه نخست هدایت تیم «زاویرچه» در لیگ برتر این کشور به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای رسانه‌های اروپایی همچنان جالب است که چرا این مربی در حالی که سهمیه المپیک را برای تیمش (تیم ملی والیبال ایران) کسب کرده بود از کار برکنار شد. کولاکوویچ در مورد جدا شدنش از تیم ملی ایران اظهار داشت:‌ فدراسیون والیبال ایران، مشکلات مالی ناشی از کرونا را دلیل تصمیم خود عنوان کرد. قرارداد من تا اول سپتامبر 2020 معتبر بود ولی با توجه به تعلیق مسابقات والیبال و برگزاری آنها در سال آینده، برای طرف ایرانی، پرداخت 15 ماه دستمزد بدون هیچ‌گونه فعالیتی، توجیه اقتصادی نداشت و خیلی گران بود. من می‌توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم. به نظر من حالا زمان بازگشت به فعالیت در یک باشگاه اروپایی است.


کولاکوویچ در مورد لغو چهارمین حضورش در المپیک گفت: زندگی همین است. چه کسی انتظار شیوع چنین ویروسی را در سرایر جهان داشت؟ من فکر می‌کنم مردم، چیزهای بسیار بیشتر و مهمتری را نسبت به من (حضور در المپیک) از دست دادند. باید به زندگی از دریچه دیگری نگاه کرد، چون وقتی دری بسته می شود، درهای دیگر قطعاً باز خواهند شد. همه ما به خاطر گسترش ویروس کرونا ناگهان مجبور شدیم به خانه برگردیم و متوجه شدیم که چقدر از مسائل اصلی زندگی دور و درگیر خودخواهی بودیم.

 

سرمربی پیشین تیم ملی صربستان در مورد عدم راهیابی این تیم به المپیک تصریح کرد: صربستان، قهرمان اروپاست، ولی در المپیک حاضر نیست. این نشان می‌دهد که سطح تیم‌ها چقدر به هم نزدیک و کسب سهمیه المپیک از اروپا چقدر سخت است. المپیک بدون صربستان، کیفیت پایین‌تری خواهد داشت، چون اگر صربستان به المپیک می‌رسید، یکی از امیدهای کسب مدال بود. امیدوارم این اتفاق در المپیک 2020 پاریس بیفتد و صربستان هم در المپیک و هم در اروپا و مسابقات قهرمانی جهان، روی سکو برود.

  تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکویچ (سرمربی) والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند