Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:06:55 GMT

همیلتون: مسابقه در ورزشگاه خالی بهتر از عدم برگزاری آن است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۲۶۸

همیلتون: مسابقه در ورزشگاه خالی بهتر از عدم برگزاری آن است

دارنده 6 عنوان قهرمانی فرمول یک گفت: مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر به من احساس تهی بودن دست می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیز همیلتون قهرمان 6 دوره فرمول یک می‌گوید مسابقه در ورزشگاه خالی و بدون تماشاگر به او احساس تهی دست می‌دهد. البته این قهرمان تاکید کرده برگزاری مسابقه پشت درهای بسته بهتر از عدم برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیلتون در این باره اظهار داشت: مسابقه پشت درهای بسته به من احساس تهی بودن دست می‌دهد چرا که هواداران واقعا این مسابقه را انجام می‌دهند.

وی افزود: در سراسر جهان در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کنیم حضور هواداران فضای بیشتری را فراهم می‌کند. این فضایی است که شما دوست دارید در آن حضور داشته باشید. من پیام‌های زیادی را از سراسر دریافت می‌کنم که مردم در دوران کرونا با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند چرا که آنها نمی‌توانند رویداد ورزشی را ببینند.

همیلتون یادآور شد: این نشان می‌دهد ورزش چقدر در زندگی مردم مهم است. ورزش همه ما رو گرد هم می‌آورد و بسیار هیجان‌انگیز و فریبنده است. نمی‌دانم برای افرادی که از تلویزیون مسابقات را تماشا می‌کنند چقدر این موضوع هیجان‌انگیز است اما بهتر از هیچ چیز است.

این قهرمان فرمول یک در ادامه صحبت‌هایش درباره برگزاری مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر، عنوان کرد: این روز هم برای ما مانند یک آزمون است. شما هیچ کسی را نخواهید داشت و همان طور که رانندگی می‌کنید صندلی‌های خالی را می‌بینید اما مسابقه، مسابقه است. من از اینکه به میدان مسابقه برمی‌گردم هیجان‌زده هستم. واقعا دلم برای آن تنگ شده بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش مسابقه ورزشی فرمول یک مسابقه در ورزشگاه خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)