Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، انتشار ویدئویی دلخراش از حمله مسلحانه دو مرد سفیدپوست آمریکایی به نوجوان سیاهپوست غیرمسلح در یک پارک باعث خشم مردم آمریکا شده و در واکنش به این وضعیت دادستان کل ایالت جورجیا از دادستان فدرال ایالات متحده خواسته تا درباره مرگ این فرد که «احمد آربری» نام دارد تحقیقات کاملی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کریستفور کار» دادستان عمومی جورجیا اعلام کرده که او رسماً از وزارت دادگستری درخواست کرده است که تحقیقات جامعی در زمینه مرگ آربری انجام دهد.

کار در این رابطه گفت: ما متعهد هستیم که این پرونده را از ابتدا به صورت کامل و شفاف بازنگری کنیم. خانواده احمد، افکار عمومی و دولت محلی جورجیا سوالات زیادی درباره این مساله دارند، ما با مجریان قانون در سطح ایالتی و فدرال باید به این سوالات پاسخ دهیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به دنبال انتشار ویدئوی دلخراش شلیک این دو مرد سفیدپوست که هفته پیش منتشر شده است موجی از خشم مردم آمریکا را در برگرفته است. این ویدئو نشان می‌دهد یک مرد سیاهپوست غیر مسلح در حال ورزش کردن در یک پارک است که مورد هجوم مسلحانه دو مرد سفید، که ظاهراً پدر و پسر هستند، قرار می‌گیرد.

احمد پس از اصابت گلوله چندین متر راه می‌رود و ناگهان بر زمین می‌افتد و جان می‌دهد. پلیس این دو نفر که «گرگوری مک میشل» و «تراویس مک میشل» نام دارند را بازداشت کرده است.

کد خبر 4922598 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سیاهپوستان ایالت جورجیا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران شیوع کرونا فلسطین روسیه داعش سوریه مصطفی الکاظمی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد