Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@20:00:16 GMT

یک هوادار استقلال 50 هزار دلار به سعادتمند داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۴۵۰

یک هوادار استقلال 50 هزار دلار به سعادتمند داد

باشگاه استقلال به کمک یکی از هواداران خود توانسته بخشی از مشکلات مالی‌اش را حل کند.

به گزارش شریان نیوز،از روز گذشته خبری روی کانال رسمی استقلال منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه شروع به پرداخت پول شیخ دیاباته و میلیچ کرده است. این موضوع برای بازیکنان داخلی هم باعث تعجب شده. چون بعضی از آنها هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند، چطور ممکن است باشگاه در این اوضاع بد بازار ارز برای میلیچ و دیاباته پول جور کرده باشد؟

آن طور که روزنامه خبرورزشی نوشته، خبرهای موثق از داخل باشگاه حکایت از آن دارد دو روز پیش یکی از هواداران دو آتیشه استقلال که وضع مالی خوبی دارد، 50 هزار دلار به احمد سعادتمند پول نقد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اقدام عجیب یک هوادارنمای خارج نشین در جعل سندهای بانکی و بد کردن آسمان روابط میلیچ و دیاباته با استقلال، یکی از هواداران در ایران به مدیران باشگاه پیام داد حاضر است به آنها پول نقد بدهد تا گوشه‌ای از مشکلات شان حل شود.

او به تازگی این 50 هزار دلار را نقد تحویل باشگاه داد و سعادتمند هم سریعا از این فرصت استفاده کرد تا کمی مشکلات را حل کند. با خبر شدیم مدیرعامل استقلال 40 هزار دلار از این پول را از طریق یک صرافی برای شیخ دیاباته حواله کرده و 10 هزار دلار دیگر هم برای میلیچ. منتهی  این تنها بخش کوچکی از پول دیاباته است. استقلال باید 230 هزار دلار به این بازیکن و 25 هزار دلار هم به ایجنتش پرداخت کند و تفاوت رقم بسیار زیاد است. این هوادار به سعادتمند گفته حاضر است پول بیشتری هم بدهد. فعلا این پول مثل یک مسکن بوده تا دیاباته و میلیچ آرام شوند ولی دو بازیکن فرصت زیادی به باشگاه برای تسویه حساب نداده اند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند