Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:15:43 GMT

خشم برزیلی‌ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۴۸۸

خشم برزیلی‌ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا

در حالی که ویروس کرونا سرتاسر برزیل را در نوردیده و جان بیش از ۱۰ هزار نفر را گرفته اما رئیس جمهور این کشور همچنان به انکار خطر کرونا ادامه می‌دهد و این بار سوار بر یک قایق تفریحی دیده شد که خشم مردم را برانگیخته است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ژائیر بولسونارو به دلیل رویکرد بی ملاحظه خود نسبت به ویروس کرونا با محکومیت داخلی و خارجی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که به ترامپ برزیل معروف است همچنان اصرار دارد که این بیماری خطرناک نیست این در حالی که کشورش به کانون اول شیوع ویروس کرونا در آمریکای لاتین تبدیل شده است.

به گزارش گاردین، اول هفته زمانی که بولسونارو  در حال تفریحی دریایی دیده شد با خشم عمومی در داخل مواجه گردید که حتی بر خلاف توصیه های وزیر بهداشت خود عمل می کند.

منتقدان گفتند در حالی بولسونارو به تفریح می رود که از هیچ بیمارستانی بازدید نکرده، با کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا دیدار نداشته و هرگز با خانواده هزاران قربانی کرونا حرف نزده است.

تفریح دریایی بولسونارو در حالی صورت گرفت که برزیل بیشترین آسیب را در حوزه کشورهای آمریکای لاتین از ویروس کرونا متحمل شده است. این ویروس تاکنون جان 10627 نفر را در برزیل گرفته و در حدود 156 هزار نفر مبتلا کرده است.  هرچند، کارشناسان با توجه به سرعت پایین آزمایش گیری معتقدند آمار واقعی خیلی بیشتر از آمار رسمی است.

شمار قربانیان کرونا در برزیل از 10 هزار نفر گذشتبرزیل در رتبه ششم جهان از نظر تعداد قربانیان کروناییآیا رئیس جمهور برزیل استیضاح می‌شود؟حضور مجدد بولسونارو در میان هواداران خود همزمان با اوج‌گیری کرونا در برزیل

انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم