Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:45:46 GMT

تصادف مرگبار در جاده قم؛ سه نفر جانباختند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۶۱۸

تصادف مرگبار در جاده قم؛ سه نفر جانباختند

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اثر واژگونی پژو 405 در محور اراک- قم 3 نفر در دم جان باختند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس به وقوع یک فقره تصادف جرحی در کیلومتر 59 محور اراک- قم اشاره و اظهار داشت: در ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه پژوه 405 در محور فوق دچار واژگونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه با توجه به اینکه خودرو سرعت بالایی داشت و راننده خواب آلوده بود خودرو واژگون شده و سه نفر در دم جان باختند.

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که 4 عامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی وعدم توجه به جلو از جمله 4 عامل حادثه ساز تصادفات رانندگی هستند از رانندگان درخواست کرد که در هنگام رانندگی توجه لازم را داشته و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند؛‌ همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز رعایت کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث تصادف قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت