Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@13:52:16 GMT

چگونه فضای کاری شیکتری داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۶۵۶

تخقیقات بازاریابی نشان می دهد 60 تا 80 درصد مشتریان در محل فروشنده تصمیم نهایی خرید و شروع معامله را قطعی می‌کنند. همچنین حدود60 درصد مشتریان با دیدن محیط کار یک بیزینس تصمیم به آغاز معامله می‌گیرند. در واقع این فضای کسب و کار شماست که بیشتر از همه بر مشتری تاثیر می‌گذارد.

هر چه که شما بتوانید برای مشتریان محیط مطلوب تری بیافرینید امکان جذب او را نیز افزایش می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یک کسب و کار تنها نباید به مشتریان بیاندیشد. تامین کنندگان نیز از این که طرف معامله‌ی آن‌‌ها اعتبار دو چندانی داشته باشد بیشتر خرسند شده و شرایط منعطف‌تری برای تامین کالا و خدمات خود قایل خواهند شد.

پس بدیهی است که داشتن یک محیط کار آراسته چه اندازه می‌تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. اولین نشانه پرستیژ کاری شما محیط کاری شماست.پس چند توصیه برای داشتن یک دفتر کسب و کار مطلوب

به روز باشید

مهم نیست که در ساختمان قدیمی دفتر کار دارید یا یک ساختمان نوساز؟ این هم مهم نیست که محیط کار شما در گذشته چگونه بوده است؟ اما اینکه به روز باشید بسیار مهم است. سعی کنید محیط کار خود و تجهیزات و دکوراسیون را به روز کنید. اگر از وسیله‌ای قدیمی نیز استفاده می کنید، سعی کنید آنتیک یا نوستالژیک باشد. حتی فریم درب و شیشه محل کار باید به روز باشد.

همه چیز را ست کنید!

قطعا هنگامی که کت و شلوار می‌پوشید دیگر کفش اسپرت به پا نمی‌کنید. اگر از پارتیشن شیشه ای سکوریت استفاده کردید حتما یراق‌آلات و فریم‌ها را نیز به همان رنگ میز و مبل در بیاورید. هماهنگی رنگ همیشه محیط را شکیل تر کرده و به حاضرین خبر از یک نظم پنهانی می‌دهد. اگر دیوار، مبلمان، میز، فریم‌های پارتیشن شیشه سکوریت و کف از یک رنگ و تونالیته‌های متفاوت باشند با هزینه‌ای بسیار پایین یک محیط کار شیک را ساخته‌اید.

تقسیم بندی درخشان کنید

درگیر دیوارهای قدیمی نباشید. پلان‌های قدیمی برای زمانی بود که متراژ بناها ارزان بودند و در هر اتاق تنها یک یا دو نفر با هم کار می­کردند. اکنون در سراسر دنیا هرمتر از بناهای تجاری و دفاتر کسب و کارقیمت‌های گزافی دارند. اگر به تقسیم بندی‌های سنتی پایبند باشید می‌بایست رقم‌های کلانی برای توسعه محیط کار هزینه کنید. تنها با هزینه‌ای به نسبت ناچیز می‌توانید نقشه مورد نظر خود را اجرا کنید. واحدهای خود را گسترش داده و براساس چارت سازمانی تقسیم‌بندی کنید. چگونه؟ با پارتیشن شیشه‌ سکوریت به راحتی دفتر خود را تقسیم بندی کرده و هر زمان که بخواهید با کمترین هزینه و به راحتی تغییر دهید.

کمتر انرژی مصرف کنید

شاید برای شما هزینه‌های انرژی خیلی مهم نباشد، اما امروزه برای مشتریان بسیار اهمیت دارد که کسب و کارها نسبت به مصرف انرژی چگونه‌اند. شما می‌بایست از نور طبیعی و هوای موجود بهتر استفاده کنید. از خروج گرما و سرمای تولید شده توسط وسایل گرمایشی و سرمایشی جلوگیری کنید.


اما بهترین راه چیست؟ هنگامی که پارتیشن شیشه سکوریت را نصب می‌کنید علاوه بر استفاده مطلوب از نور محیط به روشن شدن بیشتر فضا کمک کرده و در نتیجه به نور مصنوعی کمتری احتیاج دارید و بدیهی است که انرژی کمتری مصرف می‌کنید. شیشه سکوریت عایق بسیار مناسبی است برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و استراکچر اصلی پارتیشین اداری ، شیشه سکوریت است.



بر اساس نیاز خود طرح ریزی کنید

ممکن است کسب و کار شما در بعضی از قسمت‌‌ها شناور باشد. یعنی در فصولی شبکه کال سنتر شما احتیاج به کارکنان زیادی دارد و در فصل دیگر واحد مالی آیا به این فکر کرده‌اید که می­توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای سکوریت و استفاده ازدیوار شیشه‌های ریلی هر زمان که احتیاج دارید بر محیطی افزوده و از محیط دیگری بکاهید. بدون کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی این تغییر صورت می‌گیرد.

زمان کمی دارید؟

اگر در بازسازی و نوسازی دفتر کار با کمبود زمان مواجه هستید و فرصت کافی برای انجام آن ندارید پارتیشن شیشه سکوریت اداری کم زمان بر ترین راه‌حل برای شماست. نصب فریم و شیشه سکوریت و یراق‌آلات لولاها بسیار سریع‌تر از گچ و بتون و سیمان انجام شده و به راحتی صورت می‌گیرد. ضایعات بعد از کار و استهلاک محیطی آن نیز کمتر است.

چند توصیه

اما این­ها به تنهایی کافی‌نیستند. هنگامی که شما از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌کنید می‌توانید از یک درب هوشمند نیز بهره‌مند شوید. امروزه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هوشمند بهترین گزینه برای کسب‌ و کارها هستند. باز و بسته شدن سریع، قابلیت برنامه‌ریزی و داده پردازی، برخورداری از فریم‌‌های متنوع و زیبا، کاهندگی مصرف انرژی و کاهش نویز و آلاینده‌ها این امکان را می‌دهد تا هنگام نصب پارتیشن‌ شیشه ‌اداری بتوانید آن را به یک درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت نیز مجهز سازید.

بالکن شرکت شما نیز می‌تواند هدف بعدی ارتقا محیط کار باشد. بالکن در محیط­های اداری کاربرد مسکونی را ندارد. می‌توانید با استفاده از شیشه بالکن فضای آن را به محیط کار اضافه کنید. با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از ورود آلاینده‌های صوتی و آلرژیک جلوگیری کنید.

از آن جایی که اکثر محیط‌های کسب و کار در مراکز شهرها و نقاط شلوغ قرار گرفته‌اند با چالش سر و صدا و آلودگی صوتی نیز دست به گریبان هستند. برای همین شیشه‌ی بالکن یکی از بهترین راهکار‌ها برای جلوگیری از آن‌هاست. به دلیل استفاده از شیشه سکوریت و داشتن فریم یراق آلات شیشه بالکنی با پارتیشن شیشه سکوریت کاملا هارمونی داشته و به شکیل شدن محیط نیز کمک می‌کند.

نکته دیگر آن‌که اغلب واحدهای تجاری، واحدهایی بوده‌اند که قبلا کاربری مسکونی داشته و سپس با تغییرات حقوقی تبدیل به واحد تجاری شده‌اند. این واحدها دارای حمام هستند که با این تغییر کاربری بدون استفاده می‌مانند. شیشه پارتیشن حمام می‌تواند محیط سرویس بهداشتی را اختصاصی کرده و تفکیک کند. همچنین از نفوذ آلاینده‌های سرویس بهداشتی به حمام جلوگیری کند.

حتی بسیاری از واحدها به کمک دیواری از شیشه مثل شیشه‌ حمام توانسته‌اند این بخش را به محل نگهداری وسایل و اشیا تبدیل کرده که از نفوذ آب و رطوبت نیز در امان باشند.

منبع: الف

کلیدواژه: تقسیم بندی کسب و کار محیط کار کار شما شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مریم جلالی در بازدید از کارگاه‌های شیشه‌گری و گلاب‌گیری میمند گفت: این شهرقابلیت تبدیل به شهر ملی شیشه‌گری را دارد.
او افزود: شیشه‌گری یکی از مهارت‌های اصیل میمند در کنار گلاب‌گیری است و این صنعت دوست دار محیط زیست می‌تواند به ترویج گلاب‌گیری نیز کمک کند.
جلالی همچنین هم از برخی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری شهر دژکرد بازدید کرد و در جشن شکوفه‌های بادام، لوح ثبت ملی میراث ناملموس مهارت کیسه بافی و شاهنامه‌خوانی را به فرماندار اقلید اهدا کرد.
 محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: مقدمات ثبت ملی دژکرد فراهم شده تا این شهر به زودی شهر ملی کیسه بافی شود.
کیسه بافی سنتی یکی از هنر‌های قدیمی رایج در دژکرد اقلید است؛ این نوع کیسه حمامی بافتی شبیه به بافت گلیم دارد با این تفاوت که با دو رنگ پشم سفید و مشکی بافته می‌شود.
میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در جنوب شیراز و دژکرد از توابع اقلید در شمال مرکز استان فارس است.

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود