Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:31:15 GMT

پوستر «ما که هستیم؟» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۶۷۳

پوستر «ما که هستیم؟» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» پوستر این فیلم که طراحی آن را کارگردان فیلم انجام داده است، منتشر شد.

ابوالحسن کیوان تهیه کننده و کارگردان این اثر درباره زمان نمایش «ما که هستیم؟» گفت: به دلیل محتوا و ساختار غیرتجاری فیلم، حساسیت در یافتن جایگاه و زمان مناسب نمایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نمایش فیلم «ما که هستیم» قرار بود در جشنواره جهانی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو شدن این جشنواره، منتفی شد.

در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش کننده مناسب برای پخش فیلم در داخل و خارج از ایران است.

مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در اطراف دماوند و تخت جمشید و حافظیه شیراز انجام شد، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بود.

در خلاصه داستان «ما که هستیم؟» آمده است: بهرام فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند ...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی‌ خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پارسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی، خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم: الهه عالی حسینی، دستیار گریم: رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور، عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آباء.

کد خبر 4922585 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تخت جمشید سلمان فرخنده دماوند رایا نصیری محمد عزیزی پوستر ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه دو سیما تئاتر ایران شیوع کرونا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما رادیو نمایش فیلم کوتاه ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان ماه مبارك رمضان کنسرت آنلاین ما که هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود