Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شیراز با اشاره به نقش برق در جهش تولید گفت: باید برای تامین زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها به ویژه برای استفاده صنعتی و در راستای جهش تولید بررسی‌هایی صورت گیرد و کمبودها جبران شود. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: حوزه کار برق، یک حوزه تخصصی است و تولید و راه‌اندازی خطوط جدید برق موجب تسهیل در کارها و  افزایش استفاده مردم می‌شود و یکی از پایه‌های مهم دستیابی به جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتقال نیرو و خطوط برق باید به صورتی شکل بگیرد که مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، گفت: برق را نمی‌توان انبار کرد و باید نیرویی که تولید شده مصرف شود بنابراین باید امکان دسترسی به مصرف‌کننده‌ها را در جاهای مختلف ایجاد کنیم و اینگونه نباشد که تولیدکننده‌ای به دلیل عدم دسترسی به شبکه برق، از تولید باز بماند. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌ها در این صنعت امکان استفاده از نیروی برق مطمئن در تمام نقاط استان است، افزود: باید برای تامین زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها به ویژه برای استفاده صنعتی و در راستای جهش تولید بررسی‌هایی صورت گیرد و کمبودها جبران شود.

گزارش ویدئویی تسنیم| متخصصان صنعت برق هرمزگان ‌برای شکست کرونا وارد میدان شدند / ‌تولید آب ژاول ‌برای ضدعفونی اماکن و معابر‌صنعت برق پابه پای کادر درمانی در مبارزه با کرونا استخاموشی همه ساختمان های اداری صنعت برق در ساعت زمین

آیت‌الله دژکام  در ادامه سخنان خود به فضای سیاسی کشور اشاره و بیان کرد: اکنون در فضای سیاسی کشور رقابت‌های ناسالمی وجود دارد، همه می‌دانند عدالت و انصاف این است که کار تخصصی را به دست متخصص آن کار بدهیم، اینکه فردی در اداره‌ا‌ی به کاری که تخصص ندارد مشغول شود درست نیست. 

وی با اشاره به تبعات عدم واگذاری کار به غیر متخصص گفت: این موضوع علاوه بر اینکه سبب می‌شود کار مردم بر روی زمین بماند، گناه نیز  هست همچنین از آن فضای رقابتی و شایسته‌سالاری است که دنبال آن هستیم، دور می‌مانیم. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه کار اداری امانت مردم است، افزود:  اگر این امانت را نگاه نداشتیم هم عاقبت خود و هم دنیای مردم را خراب می‌کنیم. 

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: هنگامی که 2 شخص توانمند برای یک کار وجود دارند، اختیار با مدیر است نه اینکه آنکه تخصص دارد را کنار بگذاریم و شخصی که ناوارد است اما نفوذ و سفارش دارد را برسرکار بیاوریم، خوردن چنین پول‌هایی و دریافت چنین حقوق‌هایی حرام است چراکه از جیب مردم است. 

وی خاطرنشان کرد: اینکه اطرافیان خود را در ادارات مشغول کار کنیم، کار صحیحی نیست اما متاسفانه این مشکلات در نظام اداری ما وجود دارد و مختص یک ارگان خاص نیست. 

امام جمعه شیراز با اشاره به ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به معنویت در این ماه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه معنویت است و برای همه ما نیاز است که به صورت مداوم و مستمر به قضایای فرهنگی و اخلاقی رسیدگی کنیم، چراکه فرهنگ و اخلاق فقط گاهی در حد نمایش است در صورتی که اخلاق اسلامی و فرهنگی دینی، اساس کار ما در همه ارگان‌هاست. 

انتهای پیام/424 /ی

R7771/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهش تولید صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: :در سال جاری مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای استان ایلام ضمن تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تبریک روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات زیرساختی، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز فاصله زیادی با ایده آل‌ها داریم، افزود: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع فرسودگی شبکه آبرسانی داریم به گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی در فصل گرم با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: امید می‌رود با پشتیبانی شرکت آبفای کشور، حمایت‌های استاندار استان ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت آبفا گفت: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حال طراحی و اجرا است که امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد افتتاح پیش از موعد این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی حدود ۱۱ سال که در دست اجرا است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و مخازن احداث شده، و ففط احداث تصفیه‌خانه آب باقی مانده است، با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد، سال جاری شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان ۶۹ روستا در طرح آبرسانی قرار دارد که تاکنون کار آبرسانی به چهار روستا به انجام رسیده است، با اجرای کامل این پروژه‌ها مشکل کم‌آبی در روستاها برطرف خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه سقایی زائرین اباعبدالله (ع) افتخار مردم استان ایلام است، اضافه کرد: اداره آبفای شهرستان مهران جوابگوی آبرسانی برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی نخواهد بود و از طرفی برای اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب مهران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده است، اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ایلام و همچنین قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آبفای کشور در انتخاب وی، افزود: پیگیری برای اتمام پروژه‌ها در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مهم‌ترین برنامه کاری ما است.

کد خبر 749135

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت