Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:54:16 GMT

مخالفت ستاره بارسلونا با از سرگیری لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۴۴

مخالفت ستاره بارسلونا با از سرگیری لالیگا

مدافع تیم فوتبال بارسلونا با از سرگیری بازی‌های لالیگا در اواخر خرداد ماه مخالف است.

به گزارش مشرق، خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد تاریخ پیشنهادی از سرگیری این مسابقات 12 ژوئن (23 خرداد) است، هرچند برگزاری بازی‌های باقیمانده رقابت‌های این فصل بستگی به تأیید مقامات بهداشت اسپانیا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند ماه) در پی شروع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است، اما حالا چند روزی می‌شود که تیم‌های لالیگایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجوز تمرین را پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مثبت ستاره یوونتوس به بارسلونا +عکس

جرارد پیکه که مخالف از سرگیری زودهنگام بازی‌های باقیمانده فصل 20-2019 لالیگاست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: درک می‌کنم چرا سازمان لالیگا علاقه‌مند است تا لیگ را به پایان برساند، چون چیزهای زیادی در معرض خطر است. با وجود اینکه ما صدرنشین لالیگا هستیم، اما قهرمان اعلام شدن ما با مختومه شدن مسابقات هم زشت خواهد بود.

وی افزود: شنیدم که خاویر تباس درباره از سرگیری مسابقات لالیگا از تاریخ 12 ژوئن صحبت کرده است... ما مدت طولانی (در حدود دو ماه) خارج از شرایط بازی و تمرین بوده‌ایم و باید این را به خاطر داشته باشیم که نیاز به آمادگی خوبی داریم تا از خطر مصدومیت پیشگیری کنیم. اگر نظر من را بخواهید، باید بگویم برگزاری بازی‌ها چند روز دیرتر به ما لطمه‌ای نمی‌زند.

مدافع بارسلونا صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: مسئولان به خوبی ما را از تمامی امور آگاه کرده‌اند، خاویر تباس هم ساعت‌های زیادی را وقف این کار کرده است. افرادی هستند که از وضعیت موجود می‌ترسند و مهم است که همه از پروتکل‌های بهداشتی با جزئیات کامل پیروی کنند. قطعاً تمرین گروهی خیلی بهتر است، اما در حال حاضر باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا از روز جمعه به تمرینات بازگشته‌اند و برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بازیکنان این تیم به سه دسته تقسیم شده‌اند و در سه زمین مجرا تمرین می‌کنند که همین باعث شده تا پیکه هنوز لیونل مسی، هم‌تیمی آرژانتینی‌اش را در تمرینات ندیده باشد.

پیکه در این خصوص گفت: من تماسی با لیونل مسی در زمین نداشته‌ام و تنها از طریق موبایل با هم در تماس بوده‌ایم. حتی تمرین کردن مسی را ندیده‌ام و تنها در پارکینگ بارها یکدیگر را دیده‌ایم. ما در زمین‌های متفاوتی تمرین می‌کنیم و من با سرخی روبرتو و سرخیو بوسکتس با هم در یک زمین تمرین می‌کنیم، اما از هم جدا هستیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس فوتبال بارسلونا لالیگا جرارد پیکه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای این فصل زمان زیادی لازم نبود تا مشخص شود خیرونا یکی از بهترین تیم‌های لالیگا خواهد بود. میشل سانچز با تیم فوق‌العاده‌اش موفق شد سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را بگیرد و حالا برای حضور در سوپرجام اسپانیا می‌جنگد.

این تیم به ستاره‌های زیادی وابسته است که یکی از آنها الیکس گارسیا در خط هافبک است. او با نمایش‌های فوق‌العاده‌اش در این فصل توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده که به نقل از اسپورت، یکی از آنها بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگاست که در حال جستجو برای تقویت خط هافبکش است.

این هافبک از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم میشل بوده و بدون حضور او نمی‌توان تاریخی‌ترین عملکرد خیرونا در لالیگا را تصور کرد. بارسلونا یکی از علاقه‌مندان او است اما یک رقیب جدی برای این انتقال دارد.

لورکوزن می‌خواهد برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تیمش را تقویت کند و پستی که در اولویت قرار دارد، خط هافبک است. آنها در جستجوهای‌شان به استعداد خیرونا رسیده‌اند که می‌تواند برای پیوستن به قهرمان بوندسلیگا به آلمان برود.

بند آزادسازی او به مبلغ ۲۰ میلیون است، اگرچه باشگاه آماده است تا با پیشنهاداتی جذاب، این ستاره را حفظ کند، چراکه آنها هم قصد دارند مانند لورکوزن در چمپیونزلیگ قدرتمند ظاهر شوند.

دیگر خبرها

  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا