Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@00:23:12 GMT

ساخت راه جدید روستای رشوانلو نیازمند اعتبارات است‌

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۴۷

ساخت راه جدید روستای رشوانلو نیازمند اعتبارات است‌

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: اتمام ساخت راه جدید روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان، اعتبارات بالایی می طلبد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اتمام عملیات راه جدید دسترسی اهالی روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی شیروان، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که فعلا در توان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان داشت: راه جدید به طول چهار کیلومتر است که تاکنون پنج میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده و به دلیل نبود اعتبار، نیمه تمام مانده است.

 


جوان خاطر نشان کرد: البته قرار گرفتن دستگاه بیل زنجیری به دلیل سنگ فراوان در راه، دو هزار مترمکعب خاک برداری و سه هزار مترمکعب سنگ برداری برای راه جدید انجام شده است و اینک با توجه به اینکه در گردنه است، تردد صورت می گیرد و وسیله نقلیه راحت عبور می کند و مشکل خاصی ندارد.

 


وی تصریح کرد: قبلاً اهالی این روستا از رودخانه به طول چهار کیلومتر عبور می کردند که پس از طی مسیر  رودخانه و رسیدن به روستای کورکانلو و دوآب با سواری به شهر تردد می کردند که روستای کورکانلو هم زیرسازی آن انجام شده است.

 


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان عنوان کرد: اکنون به دلیل سیلاب های چندروز اخیر حجم آب رودخانه بالا آمده و فقط تراکتور می تواند از این مسیر عبور کند که آب فروکش کند مشکل خاصی در تردد برای سایر فصول نیست.

 


جوان بیان داشت: متاسفانه اهالی روستا گلایه مند هستند و توقع دارند راه رودخانه برای عبور به باغشان  درست شود که در این شرایط امکان پذیر نیست.

 


دهیار روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی شیروان هم گفت: اینک مدتی است که راه قدیم روستا که از رودخانه گذر می کند مسدود است و مسئولان می گویند از راه جدید تردد کنید.

 


«رقیه نظرزاده» اظهارداشت: راه جدید در بالای کوه قرار گرفته که وسایل نقلیه از آن عبور می کند ولی مردم دلهره و استرس دارند.

 


دهیار روستای رشوانلو شیروان بیان‌داشت: با پیگیری های صورت گرفته، سپاه قرار است طی چند روز آینده برای بازگشایی مسیر رودخانه، چند دستگاه به منطقه اعزام کند.

 


نظرزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته با توجه به سیلاب و خسارت به باغ های این روستا، دیواری برای جلوگیری از خطرات و خسارت از سوی جهاد کشاورزی برای کشاورزان احداث شد ولی سیل دیوار را هم تخریب کرد.

 


روستای رشوانلو در ۴۵ کیلومتری شمال شیروان، ۸۰ خانوار مشتمل بر ۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه اعتبار روستا روستای رشوانلو راه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، روستایی که مردمانش در کار خیر بویژه کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات زبانزد خاص و عام هستند؛ امسال هم به عنوان روستای نمونه  کشور در ساخت و بازسازی عتبات انتخاب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است