Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@09:03:55 GMT

تومان به صف اکران آنلاین پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۴۸

تومان به صف اکران آنلاین پیوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «تومان» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در ۵ بخش کارگردانی، بهترین نقش اول و مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین صدابردار و صداگذاری نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های سینمایی پشت خط اکران که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان «تومان» تصمیم تازه‌ای برای فیلم خود گرفته‌اند. مرتضی فرشباف بیان کرد: با شرایطی موجود و اینکه فیلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند، تصمیم گرفتیم فیلم «تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از ۲ هفته دیگر این کار انجام خواهد شد.

او با اشاره به بررسی‌هایی که از اکران آنلاین «طلا» کرده و با ابراز امیدواری از اینکه این نوع نمایش به خوبی با استقبال مخاطبان همراه شود، گفت: هماهنگی‌های لازم با پلتفرم‌هایی که فیلم را نمایش می‌دهند انجام شده و قرار است تبلیغاتی در بیلبوردها و استندها نیز داشته باشیم.  

فرشباف همچنین اضافه کرد که برای اکران «تومان» در درایواین سینما نیز احتمالا اقدام خواهد شد. «تومان» با بازی میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت فیلم درباره فردی است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد.
 

کد خبر 510452 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر كرونا در ايران سینمای ایران سینما چهره‌ها نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر كرونا در ايران سینمای ایران سینما چهره ها نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما