Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:20:45 GMT

برنامه‌ریزی مدون موفقیت‌های ورزشی را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۵۸

ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برنامه ریزی صحیح و مدون در سطوح مختلف ورزش استان موجب پیشبرد برنامه ها و کسب موفقیت های روز افزون در عرصه های ملی می شود.

دکتر «مظفر علی‌شائی»، در نشست هیئت های ورزشی استان، با بیان اینکه، المپیادهای ورزشی یکی از مهم ترین عرصه های معرفی توانمندی ها و استعدادهای ورزشی استان است، اظهار کرد: هدف از حضور در مسابقات المپیاد ورزشی ارتقاء کمی و کیفی ورزش جوانان استان است، یادآور شد: رسیدن به این هدف، منوط به برنامه ریزی دقیق و مدون از سوی مسئولین هیئت های ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌شائی گفت: برنامه ریزی و انتخاب کمیته فنی و تخصصی برای حضور افراد توانمند و برتر استان در المپیاد ورزشی یک ضرورت است تا بر این اساس با تشخیص این کمیته، ورزشکاران مستعد در این دوره از مسابقات شرکت کنند و بتوانیم با همت ورزشکاران شاهد کسب رتبه های برتر در این دوره از مسابقات باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر حمایت از برگزاری مسابقات توسط هیئت های ورزشی استان، تصریح کرد: برخی از هیئت های ورزشی استان توان و ظرفیت میزبانی مسابقات و المپیادهای ورزشی را دارند که می توانند با انسجام و بهره گیر از  سایر ظرفیت ها، در این زمینه موفق شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی برنانه ریزی لازم راجهت برگزاری رویدادهای شهرستانی و استانی مد نظر داشته باشندتا بعد از  شکست کرونا و عادی شدن وضعیت استان، وبازگشایی فعالیتهای ورزشی وارد فاز اجرایی و برگزاری مسابقات شویم و امید است با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت استان و حضور ورزشکاران مستعد، نتایج رضایت بخشی  در این دوره از مسابقات برای استان کسب شود.

کریمی، معاون امور ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست، گفت:  یکی از اهداف برگزاری بازی هاو رقابت های المپیاد ورزشی علاوه بر جنبه ورزشی آن تبادل فرهنگ مناطق مختلف کشور میان نسل جوان است.

وی در ادامه گفت: این رقابت ها زمینه ساز تداوم ورزش قهرمانی برای برگزیدگان این مسابقات در سطح ملی است.

کریمی تصریح کرد: توان و ظرفیت لازم در هیئت های ورزشی و ورزشکاران استان برای حضور در این مسابقات وجود دارد و باید از تمام توان استانی برای حضوری موفق در این المپیاد بهره گرفت.

«نیک سرشت» معاون امور ورزش بانوان ورزش و جوانان استان نیز تصریح کرد: می‌توان بابرگزاری مسابقات در سطح شهرستان نسبت به شناسایی افراد مستعد و سرمایه گذاری بر روی آنان برای رسیدن به ارتقا سطح ورزشی استان تلاش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش و جوانان استان هیئت های ورزشی ورزشی استان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی