Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:41:13 GMT

ساخت تله فیلم پاییز بلند؛ روایتگر مشکلات باغداران گلستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۷۶

ساخت تله فیلم پاییز بلند؛ روایتگر مشکلات باغداران گلستانی

تله فیلم « پاییز بلند» که روایتگر مشکلات باغداران گلستانی در فصل برداشت و فروش محصول است، در صداوسیمای مرکز استان گلستان تولید می‌شود. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز گستان، تله فیلم پاییز بلند به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا صبوری در صدا و سیمای مرکز گلستان تهیه و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تله فیلم به معضل باغداران استان در فروش محصولات و نقش دلالان میوه و مرکبات می‌پردازد.

در این تله فیلم سهراب یکی از باغداران کهنه‌کار برای افزایش قیمت مرکباتش دست به احتکار میوه با همکاری دار و دسته‌اش می‌زند و با این کارشان برای حاج مرتضی، سورتینگ‌داری که به کسب رزق و روزی حلال اعتقاد دارد، اتفاقات ناگواری را به وجود می‌آورند.

شریعت‌پناهی: برخی از برنامه‌ها بودجه‌شان بالاتر از یک شبکه تلویزیونی استآمادگی صداوسیما برای برنامه‌سازی آموزشی/ جایگاه اجتماعی معلمان به نمایش درمی‌آیدنظرسنجی صداوسیما برای 8 روز رمضانی/ 81 درصد بیننده برنامه‌های سیما بودند سیدحسین مهدوی، رضا یوسفی، عسگر رئیسی، هوشنگ رضایی، ابوالفضل شاه‌کرم، محمد پناهی، مرضیه ابراهیمی، رامین یدالله‌پور، الیکا کوهیان، تیمور نوربخش، محراب شعبانی، ندا هادی‌زاده، مونا زاغی و محمد حسین زارعی از بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

در ساخت تله فیلم پاییز بلند علیرضا صبوری و سیدمجتبی هادیان (نویسندگی)، مهدی قاسمیان، عزت قربانی و رحمت درخشانی فر (تصویربرداری)، امیر عابدی و شراره راد ( گریم)، آسیه بناییان ( مجری طرح و مدیریت تولید)، کمیل سروری ( دستیار تهیه)، رضا وقوفی ( آهنگسازی)، نیما صبوری ( عکاسی)، علیرضا صبوری و رحمت رخشانی‌فر (تدوین)، تیمور نوربخش (تدارکات) را برعهده دارند.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاییز بلند تله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده